Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
Досліджено світові тенденції розвитку фінансових показників найбільших диверсифікованих підприємств світу за останні роки. Визначено напрямки розвитку, які демонструють сучасні диверсифіковані підприємства у їх взаємовідносинах із інвесторами. Проаналізовано чинники, які мають суттєвий вплив на інве...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163988 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств / О.В. Калінін // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 179-184. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-163988 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1639882020-02-08T01:26:56Z Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств Калінін, О.В. Фінанси Досліджено світові тенденції розвитку фінансових показників найбільших диверсифікованих підприємств світу за останні роки. Визначено напрямки розвитку, які демонструють сучасні диверсифіковані підприємства у їх взаємовідносинах із інвесторами. Проаналізовано чинники, які мають суттєвий вплив на інвестиційну привабливість цих підприємств. Надано портрет інвесторів, що розглядають інвестиції у диверсифіковані підприємства як частину своєї стратегії. Показано, що впровадження аналізу портрету інвестора, а також маркетингової стратегії сприяє ефективному залученню капіталу для підприємства та посилює його конкурентоспроможну позицію як в його операційній діяльності, так і в сфері фінансового управління. Исследованы мировые тенденции развития финансовых показателей крупнейших диверсифицированных компаний мира за последние годы. Определены направления развития, которые демонстрируют современные диверсифицированные предприятия в их взаимоотношениях с инвесторами. Проанализированы факторы, которые оказывают существенное влияние на инвестиционную привлекательность этих предприятий. Предоставлен портрет инвесторов, рассматривающих инвестиции в диверсифицированные предприятия как часть своей стратегии. Показано, что внедрение анализа портрета инвестора, а также маркетинговой стратегии способствует эффективному привлечению капитала для предприятия и усиливает его конкурентоспособную позицию как в его операционной деятельности, так и в сфере финансового управления. The global tendencies of the world’s largest diversified enterprises financial indicators development in recent years were investigated. The directions of development that demonstrate modern diversified enterprises in their relations with investors were identified. Factors that have a significant impact on the investment attractiveness of these enterprises were analyzed. A portrait of investors considering investing in differentiated enterprises as part of their strategy was described. It was analyzed that the introduction of investor’s portrait analysis as well as marketing strategy contributes to the effective capital rising of the enterprise and enhances its competitive position both in its operations and in the field of financial management. 2019 Article Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств / О.В. Калінін // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 179-184. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1729-7206 DOI: 10.37405/1729-7206.2019.2(37).179-184 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163988 336:330.322 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Фінанси Фінанси |
spellingShingle |
Фінанси Фінанси Калінін, О.В. Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств Вісник економічної науки України |
description |
Досліджено світові тенденції розвитку фінансових показників найбільших диверсифікованих підприємств світу за останні роки. Визначено напрямки розвитку, які демонструють сучасні диверсифіковані підприємства у їх взаємовідносинах із інвесторами. Проаналізовано чинники, які мають суттєвий вплив на інвестиційну привабливість цих підприємств. Надано портрет інвесторів, що розглядають інвестиції у диверсифіковані підприємства як частину своєї стратегії. Показано, що впровадження аналізу портрету інвестора, а також маркетингової стратегії сприяє ефективному залученню капіталу для підприємства та посилює його конкурентоспроможну позицію як в його операційній діяльності, так і в сфері фінансового управління. |
format |
Article |
author |
Калінін, О.В. |
author_facet |
Калінін, О.В. |
author_sort |
Калінін, О.В. |
title |
Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств |
title_short |
Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств |
title_full |
Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств |
title_fullStr |
Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств |
title_full_unstemmed |
Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств |
title_sort |
фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2019 |
topic_facet |
Фінанси |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163988 |
citation_txt |
Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств / О.В. Калінін // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 179-184. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT kalínínov fínansovípokaznikiâkfaktorínvesticíjnogomarketingudiversifíkovanihpídpriêmstv |
first_indexed |
2023-10-18T22:12:33Z |
last_indexed |
2023-10-18T22:12:33Z |
_version_ |
1796154917405065216 |