Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств

Досліджено світові тенденції розвитку фінансових показників найбільших диверсифікованих підприємств світу за останні роки. Визначено напрямки розвитку, які демонструють сучасні диверсифіковані підприємства у їх взаємовідносинах із інвесторами. Проаналізовано чинники, які мають суттєвий вплив на інве...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автор: Калінін, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163988
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств / О.В. Калінін // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 179-184. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-163988
record_format dspace
spelling irk-123456789-1639882020-02-08T01:26:56Z Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств Калінін, О.В. Фінанси Досліджено світові тенденції розвитку фінансових показників найбільших диверсифікованих підприємств світу за останні роки. Визначено напрямки розвитку, які демонструють сучасні диверсифіковані підприємства у їх взаємовідносинах із інвесторами. Проаналізовано чинники, які мають суттєвий вплив на інвестиційну привабливість цих підприємств. Надано портрет інвесторів, що розглядають інвестиції у диверсифіковані підприємства як частину своєї стратегії. Показано, що впровадження аналізу портрету інвестора, а також маркетингової стратегії сприяє ефективному залученню капіталу для підприємства та посилює його конкурентоспроможну позицію як в його операційній діяльності, так і в сфері фінансового управління. Исследованы мировые тенденции развития финансовых показателей крупнейших диверсифицированных компаний мира за последние годы. Определены направления развития, которые демонстрируют современные диверсифицированные предприятия в их взаимоотношениях с инвесторами. Проанализированы факторы, которые оказывают существенное влияние на инвестиционную привлекательность этих предприятий. Предоставлен портрет инвесторов, рассматривающих инвестиции в диверсифицированные предприятия как часть своей стратегии. Показано, что внедрение анализа портрета инвестора, а также маркетинговой стратегии способствует эффективному привлечению капитала для предприятия и усиливает его конкурентоспособную позицию как в его операционной деятельности, так и в сфере финансового управления. The global tendencies of the world’s largest diversified enterprises financial indicators development in recent years were investigated. The directions of development that demonstrate modern diversified enterprises in their relations with investors were identified. Factors that have a significant impact on the investment attractiveness of these enterprises were analyzed. A portrait of investors considering investing in differentiated enterprises as part of their strategy was described. It was analyzed that the introduction of investor’s portrait analysis as well as marketing strategy contributes to the effective capital rising of the enterprise and enhances its competitive position both in its operations and in the field of financial management. 2019 Article Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств / О.В. Калінін // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 179-184. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1729-7206 DOI: 10.37405/1729-7206.2019.2(37).179-184 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163988 336:330.322 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Фінанси
Фінанси
spellingShingle Фінанси
Фінанси
Калінін, О.В.
Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
Вісник економічної науки України
description Досліджено світові тенденції розвитку фінансових показників найбільших диверсифікованих підприємств світу за останні роки. Визначено напрямки розвитку, які демонструють сучасні диверсифіковані підприємства у їх взаємовідносинах із інвесторами. Проаналізовано чинники, які мають суттєвий вплив на інвестиційну привабливість цих підприємств. Надано портрет інвесторів, що розглядають інвестиції у диверсифіковані підприємства як частину своєї стратегії. Показано, що впровадження аналізу портрету інвестора, а також маркетингової стратегії сприяє ефективному залученню капіталу для підприємства та посилює його конкурентоспроможну позицію як в його операційній діяльності, так і в сфері фінансового управління.
format Article
author Калінін, О.В.
author_facet Калінін, О.В.
author_sort Калінін, О.В.
title Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
title_short Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
title_full Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
title_fullStr Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
title_full_unstemmed Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
title_sort фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2019
topic_facet Фінанси
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163988
citation_txt Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств / О.В. Калінін // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 179-184. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT kalínínov fínansovípokaznikiâkfaktorínvesticíjnogomarketingudiversifíkovanihpídpriêmstv
first_indexed 2023-10-18T22:12:33Z
last_indexed 2023-10-18T22:12:33Z
_version_ 1796154917405065216