Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
Досліджено світові тенденції розвитку фінансових показників найбільших диверсифікованих підприємств світу за останні роки. Визначено напрямки розвитку, які демонструють сучасні диверсифіковані підприємства у їх взаємовідносинах із інвесторами. Проаналізовано чинники, які мають суттєвий вплив на інве...
Saved in:
Date: | 2019 |
---|---|
Main Author: | |
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Series: | Вісник економічної науки України |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163988 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Cite this: | Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств / О.В. Калінін // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 179-184. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineBe the first to leave a comment!