Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі
Ключевой особенностью детской литературы, важной, в частности для концептуального ее обозначения и восприятия, является понятие читателя как стратегической перспективы текста и чтения как феномена специфической эстетической коммуникации при посредничестве художественного пространства. Важным факторо...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2009
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16578 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі / Л.В. Мацевко-Бекерська // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XX. — С. 299-309. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-16578 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-165782011-02-15T12:03:13Z Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі Мацевко-Бекерська, Л.В. Теоретичні проблеми дослідження дитячої літератури Ключевой особенностью детской литературы, важной, в частности для концептуального ее обозначения и восприятия, является понятие читателя как стратегической перспективы текста и чтения как феномена специфической эстетической коммуникации при посредничестве художественного пространства. Важным фактором литературного дискурса, который соревнуется с автором (или авторскою интенцией) за первенство в процессе эстетической коммуникации, является читатель. Предлагаемое исследование адресуется особенностям читательского соучастия в литературно-творческом процессе, в частности роли читателя-ребенка в презентации нарации. One of the key characteristics of the children literature, especially for its conceptional description and apprehension is the concept of reader as strategical directive of the text and reading as phenomenon of specific esthetic communication through mediation of literary timespace. An important maker of the literary discourse who competes with the author (or author’s intention) for the leading in the process of esthetic communication is reader. Suggested research is directed to the peculiarities of the reader’s participation in the literary-creative process, especially to the role of readerchild in the process of presentation of narration. 2009 Article Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі / Л.В. Мацевко-Бекерська // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XX. — С. 299-309. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. XXXX-0041 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16578 uk Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Теоретичні проблеми дослідження дитячої літератури Теоретичні проблеми дослідження дитячої літератури |
spellingShingle |
Теоретичні проблеми дослідження дитячої літератури Теоретичні проблеми дослідження дитячої літератури Мацевко-Бекерська, Л.В. Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі |
description |
Ключевой особенностью детской литературы, важной, в частности для концептуального ее обозначения и восприятия, является понятие читателя как стратегической перспективы текста и чтения как феномена специфической эстетической коммуникации при посредничестве художественного пространства. Важным фактором литературного дискурса, который соревнуется с автором (или авторскою интенцией) за первенство в процессе эстетической коммуникации, является читатель. Предлагаемое исследование адресуется особенностям читательского соучастия в литературно-творческом процессе, в частности роли читателя-ребенка в презентации нарации. |
format |
Article |
author |
Мацевко-Бекерська, Л.В. |
author_facet |
Мацевко-Бекерська, Л.В. |
author_sort |
Мацевко-Бекерська, Л.В. |
title |
Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі |
title_short |
Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі |
title_full |
Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі |
title_fullStr |
Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі |
title_full_unstemmed |
Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі |
title_sort |
концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі |
publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Теоретичні проблеми дослідження дитячої літератури |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16578 |
citation_txt |
Концепт читання як умова організації наративу в дитячій літературі / Л.В. Мацевко-Бекерська // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XX. — С. 299-309. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT macevkobekersʹkalv konceptčitannââkumovaorganízacíínarativuvditâčíjlíteraturí |
first_indexed |
2023-10-18T16:58:06Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:58:06Z |
_version_ |
1796140340141359104 |