Функціонування образу-топосу каменя в художньому просторі поетичної збірки “Рінь” Олега Ольжича
У статті досліджено функціонування образу-топосу каменя в художньому просторі поетичної збірки “Рінь” О. Ольжича. Аналіз наукової літератури засвідчив, що дослідження поезії автора в руслі топіки є перспективним для системного вивчення закономірностей функціонування образу- топосу каменя як домін...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2018
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/166481 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Функціонування образу-топосу каменя в художньому просторі поетичної збірки “Рінь” Олега Ольжича / В. Єфремов // Слово і Час. — 2018. — № 8. — С. 19-25. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті досліджено функціонування образу-топосу каменя в художньому просторі поетичної
збірки “Рінь” О. Ольжича. Аналіз наукової літератури засвідчив, що дослідження поезії автора в
руслі топіки є перспективним для системного вивчення закономірностей функціонування образу-
топосу каменя як домінанти у творчості О. Ольжича. Топос каменя розглядається як система,
спрямована на здійснення поетичного освоєння автором світу та історії. |
---|