Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників

Проблема формирования коммуникативно-речевых умений старшеклассников достаточно актуальна в условиях профильной школы, поскольку основная задача обучения украинскому языку заключается в формировании коммуникативной компетентности выпускника, которая предусматривает умение свободно, уместно использов...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Садовнікова, О.П., Цінько, С.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16650
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників / О.П. Садовнікова, С.В. Цінько // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 134-141. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-16650
record_format dspace
spelling irk-123456789-166502011-02-16T12:03:25Z Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників Садовнікова, О.П. Цінько, С.В. Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури Проблема формирования коммуникативно-речевых умений старшеклассников достаточно актуальна в условиях профильной школы, поскольку основная задача обучения украинскому языку заключается в формировании коммуникативной компетентности выпускника, которая предусматривает умение свободно, уместно использовать язык в разных жизненных ситуациях, аккумулировать в себе национальные языковые традиции, коммуникативную этику, уважать и ценить язык своего народа. Использование произведений детской литературы способствует повышению уровня развития коммуникативной и речевой компетентностей учащихся, обеспечивает реализацию принципа использования текста как приоритетного дидактического средства в обучении украинского языка. Ключевые слова: коммуникативная компетентность, речевая деятельность, коммуникативно-речевые умения, детская литература, литература для детей. The problem of seniors’ communicative and speech skills is actual in specialized school. The main task of the Ukrainian studing is the leaving is the leavers’ communicative competence forming. It foresees ability to have a command of Ukrainian in different vital situation, to accumulate the national language tradition, communicative ethics, to respect and to appreciate our peopls’ language. The works of children literature using favors the increase of the pupils’ development level of communication and speech competence. It provides the main didactic means in the Ukrainian teaching. 2009 Article Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників / О.П. Садовнікова, С.В. Цінько // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 134-141. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. XXXX-0041 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16650 373.5.016:811.161.2 uk Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури
Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури
spellingShingle Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури
Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури
Садовнікова, О.П.
Цінько, С.В.
Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників
description Проблема формирования коммуникативно-речевых умений старшеклассников достаточно актуальна в условиях профильной школы, поскольку основная задача обучения украинскому языку заключается в формировании коммуникативной компетентности выпускника, которая предусматривает умение свободно, уместно использовать язык в разных жизненных ситуациях, аккумулировать в себе национальные языковые традиции, коммуникативную этику, уважать и ценить язык своего народа. Использование произведений детской литературы способствует повышению уровня развития коммуникативной и речевой компетентностей учащихся, обеспечивает реализацию принципа использования текста как приоритетного дидактического средства в обучении украинского языка. Ключевые слова: коммуникативная компетентность, речевая деятельность, коммуникативно-речевые умения, детская литература, литература для детей.
format Article
author Садовнікова, О.П.
Цінько, С.В.
author_facet Садовнікова, О.П.
Цінько, С.В.
author_sort Садовнікова, О.П.
title Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників
title_short Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників
title_full Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників
title_fullStr Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників
title_full_unstemmed Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників
title_sort використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
publishDate 2009
topic_facet Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16650
citation_txt Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників / О.П. Садовнікова, С.В. Цінько // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 134-141. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT sadovníkovaop vikoristannâtvorívditâčoílíteraturiuformuvanníkomuníkativnomovlennêvihumínʹstaršoklasnikív
AT cínʹkosv vikoristannâtvorívditâčoílíteraturiuformuvanníkomuníkativnomovlennêvihumínʹstaršoklasnikív
first_indexed 2023-10-18T16:58:13Z
last_indexed 2023-10-18T16:58:13Z
_version_ 1796140345259458560