Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників
Проблема формирования коммуникативно-речевых умений старшеклассников достаточно актуальна в условиях профильной школы, поскольку основная задача обучения украинскому языку заключается в формировании коммуникативной компетентности выпускника, которая предусматривает умение свободно, уместно использов...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2009
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16650 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників / О.П. Садовнікова, С.В. Цінько // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 134-141. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-16650 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-166502011-02-16T12:03:25Z Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників Садовнікова, О.П. Цінько, С.В. Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури Проблема формирования коммуникативно-речевых умений старшеклассников достаточно актуальна в условиях профильной школы, поскольку основная задача обучения украинскому языку заключается в формировании коммуникативной компетентности выпускника, которая предусматривает умение свободно, уместно использовать язык в разных жизненных ситуациях, аккумулировать в себе национальные языковые традиции, коммуникативную этику, уважать и ценить язык своего народа. Использование произведений детской литературы способствует повышению уровня развития коммуникативной и речевой компетентностей учащихся, обеспечивает реализацию принципа использования текста как приоритетного дидактического средства в обучении украинского языка. Ключевые слова: коммуникативная компетентность, речевая деятельность, коммуникативно-речевые умения, детская литература, литература для детей. The problem of seniors’ communicative and speech skills is actual in specialized school. The main task of the Ukrainian studing is the leaving is the leavers’ communicative competence forming. It foresees ability to have a command of Ukrainian in different vital situation, to accumulate the national language tradition, communicative ethics, to respect and to appreciate our peopls’ language. The works of children literature using favors the increase of the pupils’ development level of communication and speech competence. It provides the main didactic means in the Ukrainian teaching. 2009 Article Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників / О.П. Садовнікова, С.В. Цінько // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 134-141. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. XXXX-0041 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16650 373.5.016:811.161.2 uk Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури |
spellingShingle |
Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури Садовнікова, О.П. Цінько, С.В. Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників |
description |
Проблема формирования коммуникативно-речевых умений старшеклассников достаточно актуальна в условиях профильной школы, поскольку основная задача обучения украинскому языку заключается в формировании коммуникативной компетентности выпускника, которая предусматривает умение свободно, уместно использовать язык в разных жизненных ситуациях, аккумулировать в себе национальные языковые традиции, коммуникативную этику, уважать и ценить язык своего народа. Использование произведений детской литературы способствует повышению уровня развития коммуникативной и речевой компетентностей учащихся, обеспечивает реализацию принципа использования текста как приоритетного дидактического средства в обучении украинского языка. Ключевые слова: коммуникативная компетентность, речевая деятельность, коммуникативно-речевые умения, детская литература, литература для детей. |
format |
Article |
author |
Садовнікова, О.П. Цінько, С.В. |
author_facet |
Садовнікова, О.П. Цінько, С.В. |
author_sort |
Садовнікова, О.П. |
title |
Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників |
title_short |
Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників |
title_full |
Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників |
title_fullStr |
Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників |
title_full_unstemmed |
Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників |
title_sort |
використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників |
publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16650 |
citation_txt |
Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників / О.П. Садовнікова, С.В. Цінько // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 134-141. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT sadovníkovaop vikoristannâtvorívditâčoílíteraturiuformuvanníkomuníkativnomovlennêvihumínʹstaršoklasnikív AT cínʹkosv vikoristannâtvorívditâčoílíteraturiuformuvanníkomuníkativnomovlennêvihumínʹstaršoklasnikív |
first_indexed |
2023-10-18T16:58:13Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:58:13Z |
_version_ |
1796140345259458560 |