Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку
Розкривається сутність, важливість, значення сталого розвитку, його структура та взаємозв’язок складових: економічної, екологічної, соціальної. З урахуванням першорядного значення в забезпеченні сталого розвитку людського чинника увагу зосеред- жено на вихованні людини, яка дбайливо ставилася б до...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
2014
|
Назва видання: | Економіка природокористування і охорони довкілля |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/166633 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку / В.І. Куценко, Г.І. Трілленберг // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2014. — С. 20-22. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Розкривається сутність, важливість, значення сталого розвитку, його структура та взаємозв’язок складових: економічної,
екологічної, соціальної. З урахуванням першорядного значення в забезпеченні сталого розвитку людського чинника увагу зосеред-
жено на вихованні людини, яка дбайливо ставилася б до довкілля, до його покращення, зокрема, екологічного. Наводяться основні
принципи забезпечення економічного зростання в контексті збереження навколишнього середовища.
Підкреслюється, що економічна освіта ще не стала вирішальним чинником забезпечення сталого розвитку, не здійснено пере-
орієнтації освітніх програм на сприяння підвищенню якості екологічної освіти.
Наводиться досвід інших країн у розв’язанні вищезазначеної проблеми. Особливу увагу приділено обґрунтуванню необхідності
досягнення того, щоб екологічна освіта стала багатоступеневою та безперервною, а також обґрунтуванню шляхів подальшого
поліпшення екологічної освіти в усіх навчально-виховних закладах. |
---|