Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку

Розкривається сутність, важливість, значення сталого розвитку, його структура та взаємозв’язок складових: економічної, екологічної, соціальної. З урахуванням першорядного значення в забезпеченні сталого розвитку людського чинника увагу зосеред- жено на вихованні людини, яка дбайливо ставилася б до...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автори: Куценко, В.І., Трілленберг, Г.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України» 2014
Назва видання:Економіка природокористування і охорони довкілля
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/166633
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку / В.І. Куценко, Г.І. Трілленберг // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2014. — С. 20-22. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Розкривається сутність, важливість, значення сталого розвитку, його структура та взаємозв’язок складових: економічної, екологічної, соціальної. З урахуванням першорядного значення в забезпеченні сталого розвитку людського чинника увагу зосеред- жено на вихованні людини, яка дбайливо ставилася б до довкілля, до його покращення, зокрема, екологічного. Наводяться основні принципи забезпечення економічного зростання в контексті збереження навколишнього середовища. Підкреслюється, що економічна освіта ще не стала вирішальним чинником забезпечення сталого розвитку, не здійснено пере- орієнтації освітніх програм на сприяння підвищенню якості екологічної освіти. Наводиться досвід інших країн у розв’язанні вищезазначеної проблеми. Особливу увагу приділено обґрунтуванню необхідності досягнення того, щоб екологічна освіта стала багатоступеневою та безперервною, а також обґрунтуванню шляхів подальшого поліпшення екологічної освіти в усіх навчально-виховних закладах.