Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку

Розкривається сутність, важливість, значення сталого розвитку, його структура та взаємозв’язок складових: економічної, екологічної, соціальної. З урахуванням першорядного значення в забезпеченні сталого розвитку людського чинника увагу зосеред- жено на вихованні людини, яка дбайливо ставилася б до...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
Дата:2014
Автори: Куценко, В.І., Трілленберг, Г.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України» 2014
Назва видання:Економіка природокористування і охорони довкілля
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/166633
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку / В.І. Куценко, Г.І. Трілленберг // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2014. — С. 20-22. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-166633
record_format dspace
spelling irk-123456789-1666332020-02-29T01:25:59Z Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку Куценко, В.І. Трілленберг, Г.І. Проблеми теорії і методології Розкривається сутність, важливість, значення сталого розвитку, його структура та взаємозв’язок складових: економічної, екологічної, соціальної. З урахуванням першорядного значення в забезпеченні сталого розвитку людського чинника увагу зосеред- жено на вихованні людини, яка дбайливо ставилася б до довкілля, до його покращення, зокрема, екологічного. Наводяться основні принципи забезпечення економічного зростання в контексті збереження навколишнього середовища. Підкреслюється, що економічна освіта ще не стала вирішальним чинником забезпечення сталого розвитку, не здійснено пере- орієнтації освітніх програм на сприяння підвищенню якості екологічної освіти. Наводиться досвід інших країн у розв’язанні вищезазначеної проблеми. Особливу увагу приділено обґрунтуванню необхідності досягнення того, щоб екологічна освіта стала багатоступеневою та безперервною, а також обґрунтуванню шляхів подальшого поліпшення екологічної освіти в усіх навчально-виховних закладах. The essence, importance and significance of sustainable development are revealed, as well as its structure and interconnection of components: economic, ecological and social. Taking into consideration the human factor as the top prerequisite for sustainable development, the article focuses on the education of a person who would treat environment, and, particularly, its ecological improvement, carefully. The main principles of economic growth’s ensuring in the context of preservation of the environment are stated. It is emphasized that the economic education has not become the key factor of sustainable development’s ensuring yet, and the reorientation of educational programs to favour the quality of ecological environment is still on the agenda. We provide the global experience of solving the above-mentioned problem. The particular attention is paid to the foundation of necessity of the ecological science being multistage and permanent, as well as to the grounding of ways of further improvement of ecological education in all teaching and educational institutions. 2014 Article Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку / В.І. Куценко, Г.І. Трілленберг // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2014. — С. 20-22. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1818-4170 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/166633 330.342.146 uk Економіка природокористування і охорони довкілля ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблеми теорії і методології
Проблеми теорії і методології
spellingShingle Проблеми теорії і методології
Проблеми теорії і методології
Куценко, В.І.
Трілленберг, Г.І.
Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку
Економіка природокористування і охорони довкілля
description Розкривається сутність, важливість, значення сталого розвитку, його структура та взаємозв’язок складових: економічної, екологічної, соціальної. З урахуванням першорядного значення в забезпеченні сталого розвитку людського чинника увагу зосеред- жено на вихованні людини, яка дбайливо ставилася б до довкілля, до його покращення, зокрема, екологічного. Наводяться основні принципи забезпечення економічного зростання в контексті збереження навколишнього середовища. Підкреслюється, що економічна освіта ще не стала вирішальним чинником забезпечення сталого розвитку, не здійснено пере- орієнтації освітніх програм на сприяння підвищенню якості екологічної освіти. Наводиться досвід інших країн у розв’язанні вищезазначеної проблеми. Особливу увагу приділено обґрунтуванню необхідності досягнення того, щоб екологічна освіта стала багатоступеневою та безперервною, а також обґрунтуванню шляхів подальшого поліпшення екологічної освіти в усіх навчально-виховних закладах.
format Article
author Куценко, В.І.
Трілленберг, Г.І.
author_facet Куценко, В.І.
Трілленберг, Г.І.
author_sort Куценко, В.І.
title Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку
title_short Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку
title_full Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку
title_fullStr Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку
title_full_unstemmed Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку
title_sort екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку
publisher ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
publishDate 2014
topic_facet Проблеми теорії і методології
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/166633
citation_txt Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку / В.І. Куценко, Г.І. Трілленберг // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2014. — С. 20-22. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Економіка природокористування і охорони довкілля
work_keys_str_mv AT kucenkoví ekologíčnaosvítavažlivijínstrumentstalogorozvitku
AT tríllenberggí ekologíčnaosvítavažlivijínstrumentstalogorozvitku
first_indexed 2023-10-18T22:18:52Z
last_indexed 2023-10-18T22:18:52Z
_version_ 1796155193174261760