Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації)

У статті розглянуто структурально - семіотичну модель інтерпретації казки. Казка представлена як специфічний культурний текст, спрямований на формування наративної й автонаративної репрезентації....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Дуркалевич, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16667
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації) / В.В. Дуркалевич // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 275-282. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-16667
record_format dspace
spelling irk-123456789-166672013-06-08T03:16:18Z Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації) Дуркалевич, В.В. Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти У статті розглянуто структурально - семіотичну модель інтерпретації казки. Казка представлена як специфічний культурний текст, спрямований на формування наративної й автонаративної репрезентації. The structural-semiotic model in interpre tation of fairy-tale is considered in the article. The fairy-tale is presented as an specific cultural text tends to form the narrative and autonarrative representations. 2009 Article Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації) / В.В. Дуркалевич // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 275-282. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. XXXX-0041 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16667 821.161.2-343 Д84 uk Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
spellingShingle Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
Дуркалевич, В.В.
Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації)
description У статті розглянуто структурально - семіотичну модель інтерпретації казки. Казка представлена як специфічний культурний текст, спрямований на формування наративної й автонаративної репрезентації.
format Article
author Дуркалевич, В.В.
author_facet Дуркалевич, В.В.
author_sort Дуркалевич, В.В.
title Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації)
title_short Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації)
title_full Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації)
title_fullStr Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації)
title_full_unstemmed Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації)
title_sort казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації)
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
publishDate 2009
topic_facet Дитяча література: структурний та наратологічний аспекти
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16667
citation_txt Казка як текст (до проблеми структурально-семіотичної інтерпретації) / В.В. Дуркалевич // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 275-282. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT durkalevičvv kazkaâktekstdoproblemistrukturalʹnosemíotičnoíínterpretacíí
first_indexed 2023-10-18T16:58:15Z
last_indexed 2023-10-18T16:58:15Z
_version_ 1796140347064057856