Державна політика розвитку освітньої сфери територій, постраждалих від чорнобильської катастрофи

Аналізуються соціогуманітарні проблеми розвитку територій, постраждалих від Чорнобильської катастрофи, роль екологічної освіти у ствердженні позитивних життєвих орієнтирів населення. Визначено завдання та пріоритетні напрями діяльності з формування освітнього простору постраждалих територій як підро...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Остафійчук, Я.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України» 2011
Назва видання:Економіка природокористування і охорони довкілля
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168313
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Державна політика розвитку освітньої сфери територій, постраждалих від чорнобильської катастрофи / Я.В. Остафійчук // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2011. — С. 163-170. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Аналізуються соціогуманітарні проблеми розвитку територій, постраждалих від Чорнобильської катастрофи, роль екологічної освіти у ствердженні позитивних життєвих орієнтирів населення. Визначено завдання та пріоритетні напрями діяльності з формування освітнього простору постраждалих територій як підрозділ програми їх комплексної реабілітації.