Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку

Удосконалено методичні підходи до формування екологічного менеджменту, які враховують цілі екологічного маркетингу на всіх стадіях життєвого циклу продукції і дають змогу вирішити комплекс завдань із гарантування еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Воронецька, І.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України» 2011
Назва видання:Економіка природокористування і охорони довкілля
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168322
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку / І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2011. — С. 222-227. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-168322
record_format dspace
spelling irk-123456789-1683222020-05-01T01:28:19Z Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку Воронецька, І.С. Удосконалено методичні підходи до формування екологічного менеджменту, які враховують цілі екологічного маркетингу на всіх стадіях життєвого циклу продукції і дають змогу вирішити комплекс завдань із гарантування еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку. Improved methodological approaches to environmental management that take into account environmental marketing goals at all stages of product life cycle and can solve complex problems in the area of ecological-economic security of agri-food markets. Усовершенствованы методические подходы к формированию экологического менеджмента, учитывающие цели экологического маркетинга на всех стадиях жизненного цикла продукции и позволяющие решить комплекс задач по обеспечению эколого-экономической безопасности агропродовольственного рынка. 2011 Article Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку / І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2011. — С. 222-227. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1818-4170 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168322 339.138 : 502.335 uk Економіка природокористування і охорони довкілля ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Удосконалено методичні підходи до формування екологічного менеджменту, які враховують цілі екологічного маркетингу на всіх стадіях життєвого циклу продукції і дають змогу вирішити комплекс завдань із гарантування еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку.
format Article
author Воронецька, І.С.
spellingShingle Воронецька, І.С.
Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку
Економіка природокористування і охорони довкілля
author_facet Воронецька, І.С.
author_sort Воронецька, І.С.
title Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку
title_short Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку
title_full Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку
title_fullStr Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку
title_full_unstemmed Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку
title_sort розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку
publisher ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
publishDate 2011
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168322
citation_txt Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку / І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2011. — С. 222-227. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Економіка природокористування і охорони довкілля
work_keys_str_mv AT voronecʹkaís rozvitokekologíčnogomarketinguvkontekstíekologoekonomíčnoíbezpekiagroprodovolʹčogorinku
first_indexed 2023-10-18T22:22:39Z
last_indexed 2023-10-18T22:22:39Z
_version_ 1796155356608462848