Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку
Удосконалено методичні підходи до формування екологічного менеджменту, які враховують цілі екологічного маркетингу на всіх стадіях життєвого циклу продукції і дають змогу вирішити комплекс завдань із гарантування еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Воронецька, І.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
2011
|
Назва видання: | Економіка природокористування і охорони довкілля |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168322 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розвиток екологічного маркетингу в контексті еколого-економічної безпеки агропродовольчого ринку / І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2011. — С. 222-227. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств
за авторством: Шкуратов, О.І., та інші
Опубліковано: (2012) -
Інструментарій екологічного маркетингу в контексті забезпечення екологічної безпеки
за авторством: Кучмійов, А.В.
Опубліковано: (2012) -
Стратегії розвитку агропродовольчого комплексу в контексті економічної та енергетичної безпеки
за авторством: Рогоза, М.Є., та інші
Опубліковано: (2021) -
Формування логістики агропродовольчого ринку
за авторством: Наволокіна, А.С.
Опубліковано: (2020) -
Детермінація екологічного конфлікту в загальній системі еколого-економічної безпеки: теорія і методологія
за авторством: Сабадаш, В.В.
Опубліковано: (2008)