2025-02-24T05:30:28-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-168469%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T05:30:28-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-168469%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T05:30:28-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T05:30:28-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Використання онтологічних моделей для формалізованого оцінювання знань
Запропоновано метод, що використовує семантично-розмічені відкриті енциклопедичні ресурси як джерело знань для перевірки результатів електронного навчання. Студенти мають побудувати індивідуальну онтологію навчальної дисципліни базовану на основних поняттях та відношеннях між ними, що може містити в...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2019
|
Series: | Комп’ютерні засоби, мережі та системи |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168469 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Запропоновано метод, що використовує семантично-розмічені відкриті енциклопедичні ресурси як джерело знань для перевірки результатів електронного навчання. Студенти мають побудувати індивідуальну онтологію навчальної дисципліни базовану на основних поняттях та відношеннях між ними, що може містити відповідний семантично-розмічений енциклопедичний ресурс. |
---|