Використання онтологічних моделей для формалізованого оцінювання знань

Запропоновано метод, що використовує семантично-розмічені відкриті енциклопедичні ресурси як джерело знань для перевірки результатів електронного навчання. Студенти мають побудувати індивідуальну онтологію навчальної дисципліни базовану на основних поняттях та відношеннях між ними, що може містити в...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автори: Гладун, А.Я, Хала, К.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2019
Назва видання:Комп’ютерні засоби, мережі та системи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168469
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Використання онтологічних моделей для формалізованого оцінювання знань / А.Я. Гладун, К.О. Хала // Комп’ютерні засоби, мережі та системи. — 2019. — № 18. — С. 5-10. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Запропоновано метод, що використовує семантично-розмічені відкриті енциклопедичні ресурси як джерело знань для перевірки результатів електронного навчання. Студенти мають побудувати індивідуальну онтологію навчальної дисципліни базовану на основних поняттях та відношеннях між ними, що може містити відповідний семантично-розмічений енциклопедичний ресурс.