Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай
Стаття присвячена історії Дарницького (Слобiдського) трамвая — першої трамвайної лінії в Києві, яка перетнула Дніпро. Ця лінія працювала з 1912 по 1941 рік, спочатку як приватне підприємство, потім як частина загальноміської трамвайної системи....
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут історії України НАН України
2017
|
Назва видання: | Краєзнавство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168896 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай / С. Машкевич // Краєзнавство. — 2017. — № 3-4. — С. 93-107. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-168896 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1688962020-05-26T01:25:50Z Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай Машкевич, С. Історія міст і сіл України: історико-теоретичні проблеми вивчення Стаття присвячена історії Дарницького (Слобiдського) трамвая — першої трамвайної лінії в Києві, яка перетнула Дніпро. Ця лінія працювала з 1912 по 1941 рік, спочатку як приватне підприємство, потім як частина загальноміської трамвайної системи. The subject of the article is the history of the Darnytsya (Slobidka) tram, the first tram line in Kiev to have crossed the Dnieper. The idea of building a trans-Dnieper tram link dates back to the late XIX century, but was only implemented in the early 1910s, through an effort by the engineer Valery Timchenko, who was also the main stockholder of the private enterprise which owned the line. Service started in 1912. Initially, it was not electrified, using gasoline-powered cars (so-called «mototrams») instead. The main line ran from Kyiv to the town of Brovary, with a branch to the Darnytsya railway station. A vital rail link connecting left-bank workers’ settlements with Kyiv and offering passenger service at an affordable price, it quickly gained considerable popularity. Service was interrupted in 1920 when the Niholas Chain Bridge was blown up by Polish troops, and resumed in 1925 when the new Yevgenia Bosch bridge was completed. The pre-revolutionary network was quickly reinstated. By 1934, it was fully electrified. In 1936, an extension to the settlement of DVRZ was added, which is the only fragment of the four former Kyiv suburban lines still in service today. The Darnytsya network as a whole ceased to exist in 1941, when the Soviet troops’ blew up the Yevgenia Bosch bridge. Статья посвящена истории Дарницкого (Слободского) трамвая — первой трамвайной линии в Киеве, которая пересекла Днепр. Эта линия работала с 1912 по 1941 год, сначала как частное предприятие, затем как часть общегородской трамвайной системы. 2017 Article Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай / С. Машкевич // Краєзнавство. — 2017. — № 3-4. — С. 93-107. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 2222-5250 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168896 394.014; 908 uk Краєзнавство Інститут історії України НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Історія міст і сіл України: історико-теоретичні проблеми вивчення Історія міст і сіл України: історико-теоретичні проблеми вивчення |
spellingShingle |
Історія міст і сіл України: історико-теоретичні проблеми вивчення Історія міст і сіл України: історико-теоретичні проблеми вивчення Машкевич, С. Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай Краєзнавство |
description |
Стаття присвячена історії Дарницького (Слобiдського) трамвая — першої трамвайної лінії в
Києві, яка перетнула Дніпро. Ця лінія працювала з 1912 по 1941 рік, спочатку як приватне підприємство,
потім як частина загальноміської трамвайної системи. |
format |
Article |
author |
Машкевич, С. |
author_facet |
Машкевич, С. |
author_sort |
Машкевич, С. |
title |
Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай |
title_short |
Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай |
title_full |
Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай |
title_fullStr |
Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай |
title_full_unstemmed |
Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай |
title_sort |
історія приміських трамвайних ліній києва. iv. дарницький (слобідський) трамвай |
publisher |
Інститут історії України НАН України |
publishDate |
2017 |
topic_facet |
Історія міст і сіл України: історико-теоретичні проблеми вивчення |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168896 |
citation_txt |
Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай / С. Машкевич // Краєзнавство. — 2017. — № 3-4. — С. 93-107. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
series |
Краєзнавство |
work_keys_str_mv |
AT maškevičs ístoríâprimísʹkihtramvajnihlíníjkiêvaivdarnicʹkijslobídsʹkijtramvaj |
first_indexed |
2023-10-18T22:23:58Z |
last_indexed |
2023-10-18T22:23:58Z |
_version_ |
1796155414447915008 |