Internet Marketing as a Tool for the Development of Industrial Enterprises in Modern Economic Conditions
The article highlights the values and the main role of Internet marketing in the activities of an industrial enterprise. The main advantages, composition and segments of Internet marketing are defined. It was determined how the features of the activity in the industrial consumer market influence the...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | Fomichenko, I., Barkova, S. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169028 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Internet Marketing as a Tool for the Development of Industrial Enterprises in Modern Economic Conditions / I. Fomichenko, S. Barkova // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 124-131. — Бібліогр.: 22 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Internet Marketing as a Modern Enterprise Communication Tool
за авторством: Fomichenko, I., та інші
Опубліковано: (2020) -
Risks Associated with the Market Behaviour of Bulgarian Industrial Enterprises
за авторством: Ivanova, Z.S.
Опубліковано: (2015) -
Using Environmental Marketing Tools in the Implementation of the Concept of Sustainable Development of the Region
за авторством: Bolotina, Y., та інші
Опубліковано: (2019) -
The Reforming of housing and communal markets in the condition of economic crisis in Ukraine
за авторством: Lyashenko, V.
Опубліковано: (2017) -
Internet Marketing and Structural Changes e-Commerce in Ukraine
за авторством: Kolodynskyi, S., та інші
Опубліковано: (2022)