Музейна педагогіка: інноваційна технологія інтелектуального розвитку
У статті висвітлюється проблема розвитку музейної педагогіки як освітньо-музейної технології для інтелектуального розвитку підростаючого покоління, простежено формування музейних підходів до навчального процесу в історичному контексті та, через зіставлення зарубіжного і українського досвіду, виділ...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут історії України НАН України
2019
|
Назва видання: | Краєзнавство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169745 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Музейна педагогіка: інноваційна технологія інтелектуального розвитку / Р. Маньковська // Краєзнавство. — 2019. — № 3. — С. 238-251. — Бібліогр.: 42 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті висвітлюється проблема розвитку музейної педагогіки як освітньо-музейної технології
для інтелектуального розвитку підростаючого покоління, простежено формування музейних підходів
до навчального процесу в історичному контексті та, через зіставлення зарубіжного і українського досвіду, виділено особливості взаємодії освітньої та музейної галузей в Україні. Приділено увагу сучасним формам та методам освітньо-виховного процесу в музейному середовищі, актуальним освітньо-музейним проектам і перспективам музейної педагогіки. |
---|