Злиття та поглинання як інструмент підвищення конкурентоспроможності компаній
Проаналізовано різноманітні теоретичні підходи щодо визначення злиття та поглинання. Визначено місце злиттів та поглинань в джерелах економічного зростання компанії. На основі компаративного аналізу визначено суттєві ознаки злиття та поглинання. Виявлено сучасні тенденції розвитку ринку злиття і пог...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | Савченко, М.В., Шкуренко, О.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169759 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Злиття та поглинання як інструмент підвищення конкурентоспроможності компаній / М.В. Савченко, О.В. Шкуренко // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2019. — С. 92-105. — Бібліогр.: 32 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Злиття та поглинання компаній як засіб корпоративної консолідації українського бізнесу
за авторством: Родь, Ю.В., та інші
Опубліковано: (2009) -
Напрями посилення конкурентних переваг українських компаній за рахунок транскордонного злиття та поглинання
за авторством: Борисов, С.В.
Опубліковано: (2010) -
Підходи до підвищення конкурентоспроможності компаній
за авторством: Галелюк, М.М.
Опубліковано: (2008) -
Реструктуризація як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
за авторством: Булєєв, Є.І., та інші
Опубліковано: (2010) -
Інтернет-маркетинг як засіб підвищення ефективності діяльності та конкурентоспроможності компаній туристичної галузі
за авторством: Латишева, О.В., та інші
Опубліковано: (2021)