2025-02-23T12:48:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-170216%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T12:48:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-170216%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T12:48:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T12:48:55-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Перспективи розвитку глобальних ланцюгів поставок контейнерними суднами

У статті доведено, що морські перевезення вважаються найважливішим транспортним засобом у світі, який може сприяти міжнародній торгівлі. Підкреслено, що основний принцип контейнерної роботи не змінився, незважаючи на збільшення масштабів суден і терміналів та поступове підвищення продуктивності робо...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Макаренко, М.В., Барський, І.М.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2020
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170216
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:У статті доведено, що морські перевезення вважаються найважливішим транспортним засобом у світі, який може сприяти міжнародній торгівлі. Підкреслено, що основний принцип контейнерної роботи не змінився, незважаючи на збільшення масштабів суден і терміналів та поступове підвищення продуктивності роботи з контейнерами. Дисбаланс у торговельних потоках, обмеженість потужностей ускладнюють реалізацію всіх переваг тарифікації. Мета роботи полягає у розгляді перспектив розвитку лінійних перевезень контейнерними суднами та проблем, які виникають у процесі їх діяльності. Підкреслено, що контейнерна система повільно досягає зрілості в ринкових умовах, коли вантажні перевезення стали найбільш мінливою і затратною складовою багатьох постачальницьких мереж і логістичних операцій. Доведено, що менеджерам логістики доводиться стикатися з ризиками щодо термінів ланцюгів поставок, тому питання надійності та нарощування потужностей стали критичними чинниками поруч із дослідженнями витрат. Встановлено, що дефіцит термінальної потужності може відкрити перспективи для нових моделей маршрутизації вантажу. Встановлено основні тенденції розвитку лінійних контейнерних перевезень та визначено проблеми, які вимагають підключення та мережі перевезень усіх видів транспорту. Встановлено, що розумне управління контейнерною системою є необхідною умовою сталого розгортання концепції контейнерів у глобальних ланцюгах поставок у довгостроковій перспективі. Доведено, що співіснування різних типів мереж на одному торговому шляху забезпечує гнучкість у варіантах маршрутизації і, ймовірно, зменшить проблеми синхронізації мережі та проблеми вразливості в епоху підвищеної ненадійності графіку. Встановлено, що зростання екологічних та соціальних проблем, пов'язаних із розвитком терміналів, призвело до великих затримок із виведенням нової потужності на ринок. Подальший розвиток регіонів шлюзу з багатьма портами стане все більш важливим елементом у пропонуванні як гнучкості, так і обслуговування глобальних мереж поставок. Підкреслено, що регіонально процес інтеграції між системами морського та внутрішнього транспорту призведе до ряду стратегій проникнення та модального зсуву (до залізниці або барж), де кожен вид транспорту використовується найбільш ефективно за витратами та часом. Регіоналізація порту була визначена як ключова концепція управління взаємозв'язком між портами та центрами розподілу внутрішніх вантажних перевезень. Хоча в усьому світі можуть розвиватися значні географічні відмінності, фаза регіоналізації у всіх випадках виведе перспективу розвитку портів за межі периметра порту.