Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства

У статті здійснено аналіз переваг і недоліків таких цілей підприємства як збільшення прибутку, збільшення обсягу продажів, збільшення вартості підприємства. Порівняльний аналіз критеріїв для оцінки результатів діяльності підприємства, показує, що жоден з них не спирається на настільки повну інформац...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автори: Єрфорт, І.Ю., Єрфорт, Ю.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2020
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170224
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства / І.Ю. Єрфорт, Ю О. Єрфорт // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 1 (59). — С. 86-91. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-170224
record_format dspace
spelling irk-123456789-1702242020-07-08T01:26:43Z Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства Єрфорт, І.Ю. Єрфорт, Ю.О. Менеджмент У статті здійснено аналіз переваг і недоліків таких цілей підприємства як збільшення прибутку, збільшення обсягу продажів, збільшення вартості підприємства. Порівняльний аналіз критеріїв для оцінки результатів діяльності підприємства, показує, що жоден з них не спирається на настільки повну інформацію, як вартість, і тому з їх допомогою важче приймати вірні рішення. Узагальнено основні положення концепції вартості як теоретичної основи для оцінки результатів діяльності підприємства. На основі матриці стратегічних характеристик розглянуто такі стратегічні завдання як дивестування, «збір врожаю», збереження позицій, зростання, проникнення. Охарактеризовано маркетингові напрямки вирішення поставлених завдань. Узагальнено можливі підходи до збільшення вартості підприємства: через збільшення обсягу продажів і через підвищення продуктивності, які визначаються стратегічними завданнями підприємства. В статье осуществлен анализ преимуществ и недостатков таких целей предприятия как увеличение прибыли, увеличение объема продаж, увеличение стоимости предприятия. Сравнительный анализ критериев для оценки результатов деятельности предприятия показывает, что ни один из них не опирается на настолько полную информацию, как стоимость, и поэтому с их помощью труднее принимать верные решения. Обобщены основные положения концепции стоимости как теоретической основы для оценки результатов деятельности предприятия. На основе матрицы стратегических характеристик рассмотрены такие стратегические задания как дивестирование, «сбор урожая», сохранение позиций, рост, проникновение. Охарактеризованы маркетинговые направления решения поставленных задач. Обобщены возможные подходы к увеличению стоимости предприятия: путем увеличения объема продаж и путем повышения производительности, которые определяются стратегическими задачами предприятия. The article reveals the results of investigating pros and cons of such goals of businesses as raising profit, increasing sales, and enhancing enterprise value. As shows the comparison of the existing criteria of business results estimation, none of them grounds on fundamental information about the value, which makes the process of taking business decisions more complicated. The authors summarize the key points of the concept of value proposed as a theoretical criterion of estimating business results. On the basis of Matrix of Strategic Characteristics the authors defines such business goals as diversification, “harvesting”, securing existing positions, rising, and the conquest. They shape marketing strategies necessary for achieving each goal. The authors also summarize appropriate solutions useful for increasing business value via boosting sales and raising productivity, which is proposed as a key task of businesses. 2020 Article Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства / І.Ю. Єрфорт, Ю О. Єрфорт // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 1 (59). — С. 86-91. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. 1817-3772 doi: 10.12958/1817-3772-2020-1(59)-86-91 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170224 338.2:658 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Менеджмент
Менеджмент
spellingShingle Менеджмент
Менеджмент
Єрфорт, І.Ю.
Єрфорт, Ю.О.
Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства
Економічний вісник Донбасу
description У статті здійснено аналіз переваг і недоліків таких цілей підприємства як збільшення прибутку, збільшення обсягу продажів, збільшення вартості підприємства. Порівняльний аналіз критеріїв для оцінки результатів діяльності підприємства, показує, що жоден з них не спирається на настільки повну інформацію, як вартість, і тому з їх допомогою важче приймати вірні рішення. Узагальнено основні положення концепції вартості як теоретичної основи для оцінки результатів діяльності підприємства. На основі матриці стратегічних характеристик розглянуто такі стратегічні завдання як дивестування, «збір врожаю», збереження позицій, зростання, проникнення. Охарактеризовано маркетингові напрямки вирішення поставлених завдань. Узагальнено можливі підходи до збільшення вартості підприємства: через збільшення обсягу продажів і через підвищення продуктивності, які визначаються стратегічними завданнями підприємства.
format Article
author Єрфорт, І.Ю.
Єрфорт, Ю.О.
author_facet Єрфорт, І.Ю.
Єрфорт, Ю.О.
author_sort Єрфорт, І.Ю.
title Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства
title_short Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства
title_full Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства
title_fullStr Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства
title_full_unstemmed Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства
title_sort теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2020
topic_facet Менеджмент
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170224
citation_txt Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства / І.Ю. Єрфорт, Ю О. Єрфорт // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 1 (59). — С. 86-91. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT êrfortíû teoretikometodologíčníosnoviplanuvannârezulʹtatívdíâlʹnostípídpriêmstva
AT êrfortûo teoretikometodologíčníosnoviplanuvannârezulʹtatívdíâlʹnostípídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T22:26:54Z
last_indexed 2023-10-18T22:26:54Z
_version_ 1796155542593339392