Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні

Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань в сфері клінічних досліджень в Україні сприяє вирішенню проблеми залучення капіталу. Диверсифікований ланцюг постачань дає змогу компенсувати спад збуту на ринку одних лікарських засобів його зрост...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автори: Гриценко, С.І., Волосячик, М.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2020
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170668
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні / С.І. Гриценко, М.П. Волосячик // Вісник економічної науки України. — 2020. — № 1 (38). — С. 160-165. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-170668
record_format dspace
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг та логістика
Маркетинг та логістика
spellingShingle Маркетинг та логістика
Маркетинг та логістика
Гриценко, С.І.
Волосячик, М.П.
Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні
Вісник економічної науки України
description Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань в сфері клінічних досліджень в Україні сприяє вирішенню проблеми залучення капіталу. Диверсифікований ланцюг постачань дає змогу компенсувати спад збуту на ринку одних лікарських засобів його зростанням на інших. Завдяки цьому диверсифіковані підприємства ланцюгів постачань більш стійкі та конкурентоспроможні, ніж вузькоспеціалізовані. Диверсифіковані ланцюги постачань мають можливість, використовуючи інструменти інвестиційного маркетингу, переливати капітал у найприбутковіші галузі. Використання маркетингових стратегій здатне істотно підвищити ефективність зусиль із залучення капіталу в диверсифіковані ланцюги постачань і забезпечити високе співвідношення прибутковості і ризику для інвесторів і кредиторів. Метою статті є обґрунтування необхідності впровадження сучасних технологій та інструментів маркетингу та логістики у сферу клінічних досліджень залучення інвестицій та забезпечення необхідного рівня якості й ефективності їх проведення. У статті запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності України в дослідженнях та розробках на глобальній фармацевтичній арені. Обґрунтовано використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань в сфері клінічних досліджень в Україні. Розкрито можливості розвитку клінічної маркетингової логістики в Україні. Визначено особливості інноваційної діяльності логістичних компаній в медицині, які формують ланцюг постачання. Представлені принципи і фактори ухвалення інвестиційних рішень. Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні здатне істотно підвищити ефективність зусиль із залучення капіталу. Інвестиційний маркетинг припускає вимогливий підхід до визначення кращих постачальників капіталу і створення для них стимулу у вигляді високого співвідношення прибутковості і ризику.
format Article
author Гриценко, С.І.
Волосячик, М.П.
author_facet Гриценко, С.І.
Волосячик, М.П.
author_sort Гриценко, С.І.
title Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні
title_short Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні
title_full Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні
title_fullStr Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні
title_full_unstemmed Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні
title_sort використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в україні
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2020
topic_facet Маркетинг та логістика
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170668
citation_txt Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні / С.І. Гриценко, М.П. Волосячик // Вісник економічної науки України. — 2020. — № 1 (38). — С. 160-165. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT gricenkosí vikoristannâínvesticíjnogomarketingupriformuvannídiversifíkovanihpídpriêmstvlancûgívpostačanʹusferíklíníčnihdoslídženʹvukraíní
AT volosâčikmp vikoristannâínvesticíjnogomarketingupriformuvannídiversifíkovanihpídpriêmstvlancûgívpostačanʹusferíklíníčnihdoslídženʹvukraíní
first_indexed 2023-10-18T22:27:49Z
last_indexed 2023-10-18T22:27:49Z
_version_ 1796155582581833728
spelling irk-123456789-1706682020-07-30T01:26:32Z Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні Гриценко, С.І. Волосячик, М.П. Маркетинг та логістика Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань в сфері клінічних досліджень в Україні сприяє вирішенню проблеми залучення капіталу. Диверсифікований ланцюг постачань дає змогу компенсувати спад збуту на ринку одних лікарських засобів його зростанням на інших. Завдяки цьому диверсифіковані підприємства ланцюгів постачань більш стійкі та конкурентоспроможні, ніж вузькоспеціалізовані. Диверсифіковані ланцюги постачань мають можливість, використовуючи інструменти інвестиційного маркетингу, переливати капітал у найприбутковіші галузі. Використання маркетингових стратегій здатне істотно підвищити ефективність зусиль із залучення капіталу в диверсифіковані ланцюги постачань і забезпечити високе співвідношення прибутковості і ризику для інвесторів і кредиторів. Метою статті є обґрунтування необхідності впровадження сучасних технологій та інструментів маркетингу та логістики у сферу клінічних досліджень залучення інвестицій та забезпечення необхідного рівня якості й ефективності їх проведення. У статті запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності України в дослідженнях та розробках на глобальній фармацевтичній арені. Обґрунтовано використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань в сфері клінічних досліджень в Україні. Розкрито можливості розвитку клінічної маркетингової логістики в Україні. Визначено особливості інноваційної діяльності логістичних компаній в медицині, які формують ланцюг постачання. Представлені принципи і фактори ухвалення інвестиційних рішень. Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні здатне істотно підвищити ефективність зусиль із залучення капіталу. Інвестиційний маркетинг припускає вимогливий підхід до визначення кращих постачальників капіталу і створення для них стимулу у вигляді високого співвідношення прибутковості і ризику. Использование инвестиционного маркетинга при формировании диверсифицированных предприятий цепей поставок в сфере клинических исследований в Украине способствует решению проблемы привлечения капитала. Диверсифицированная цепь поставок дает возможность компенсировать спад сбыта на рынке одних лекарственных средств его ростом на других. Благодаря этому диверсифицированные предприятия цепей поставок более стойкие и конкурентоспособные, чем узкоспециализированные. Диверсифицированные це¬пи поставок имеют возможность, используя инструменты инвестиционного маркетинга переливать капитал в самые прибыльные отрасли. Использование маркетинговых стратегий способно существенно повысить эффективность усилий по привлечению капитала в диверсифицированные цепи поставок и обеспечить высокое соотношение прибыльности и риска для инвесторов и кредиторов. Целью статьи является обоснование необходимости внедрения современных технологий и инструментов маркетинга и логистики в сферу клинических исследований привлечения инвестиций и обеспечения необходимого уровня качества и эффективности их проведения. В статье предложены пути повышения конкурентоспособности Украины в исследованиях и разработках на глобальной фармацевтической арене. Обосновано использование инвестиционного маркетинга при формировании диверсифицированных предприятий цепей поставок в сфере клинических исследований в Украине. Раскрыты возможности развития клинической маркетинговой логистики в Украине. Определены особенности инновационной деятельности логистических компаний в медицине, которые формируют цепь поставок. Представлены принципы и факторы принятия инвестиционных решений. Использование инвестиционного маркетинга при формировании диверсифицированных предприятий цепей поставок в сфере клинических исследований в Украине способно существенно повысить эффективность усилий по привлечению капитала. Инвестиционный маркетинг допускает требовательный подход к определению лучших поставщиков капитала и создания для них стимула в виде высокого соотношения прибыльности и риска. Using of the investment marketing in the formation of the diversified supply chain enterprises in the realm of clinical research in Ukraine contributes to solving the problem of capital attraction. The diversified supply chain provides an opportunity to compensate for the decline in market share of some pharmaceuticals by the increase in others. Thus diversified supply chain enterprises are more resilient and competitive, than highly specialized. The diversified supply chains have the opportunity, using the investment marketing tools to transfer capital to the most profitable industries. The use of marketing strategies can greatly enhance the effectiveness of efforts to attract capital to the diversified supply chains and able to ensure high ratio of profitability and risk for investors and lenders. The purpose of the article is to justify the need to introduce modern technologies and marketing and logistics tools for clinical investment attraction research and ensuring the necessary quality and efficiency. In this article proposes the ways of increasing the competitiveness of Ukraine in research and developments on the global pharmaceutical scene. Using of the investment marketing in the formation of the diversified supply chain enterprises in the realm of clinical research in Ukraine was substantiated. Clinical marketing logistics development opportunities in Ukraine were revealed. Features of innovations of logistics companies in medicine have been identified, that form of supply chain. The principles and the factors for investment decision-making were presented. Using of the investment marketing in the formation of the diversified supply chain enterprises in the realm of clinical research in Ukraine can significantly improve the efficiency of efforts to attract capital. The investment marketing allows for a demanding approach to identifying the best suppliers of capital and providing them with an incentive in the form of a higher ratio of profitability to risk. 2020 Article Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні / С.І. Гриценко, М.П. Волосячик // Вісник економічної науки України. — 2020. — № 1 (38). — С. 160-165. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. 1729-7206 DOI: https://doi.org/10.37405/1729-7206.2020.1(38).160-165 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170668 330.322:339.13:61(477) uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України