2025-02-23T13:36:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-170668%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T13:36:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-170668%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T13:36:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T13:36:05-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні
Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань в сфері клінічних досліджень в Україні сприяє вирішенню проблеми залучення капіталу. Диверсифікований ланцюг постачань дає змогу компенсувати спад збуту на ринку одних лікарських засобів його зрост...
Saved in:
Main Authors: | Гриценко, С.І., Волосячик, М.П. |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2020
|
Series: | Вісник економічної науки України |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170668 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
2025-02-23T13:36:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-170668%22&qt=morelikethis
2025-02-23T13:36:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-170668%22&qt=morelikethis
2025-02-23T13:36:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T13:36:05-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Similar Items
-
Інструменти маркетингу в антикризовому управлінні
by: Пілецька, С.Т., et al.
Published: (2020) -
Формування та планування ланцюгів ресурсного забезпечення на регіональних товарних ринках на основі SCOR-моделі
by: Уманець, Т.В., et al.
Published: (2020) -
Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами
by: Бєлікова, О.Ю., et al.
Published: (2020) -
Стратегія розвитку екологічно спрямованих транспортно-логістичних кластерів блакитного океану
by: Гриценко, С.І.
Published: (2019) -
Роль нейромаркетингу та соціальних мереж у сфері охорони здоров'я
by: Жмай, О.В., et al.
Published: (2024)