Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні
Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань в сфері клінічних досліджень в Україні сприяє вирішенню проблеми залучення капіталу. Диверсифікований ланцюг постачань дає змогу компенсувати спад збуту на ринку одних лікарських засобів його зрост...
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | Гриценко, С.І., Волосячик, М.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2020
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170668 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Використання інвестиційного маркетингу при формуванні диверсифікованих підприємств ланцюгів постачань у сфері клінічних досліджень в Україні / С.І. Гриценко, М.П. Волосячик // Вісник економічної науки України. — 2020. — № 1 (38). — С. 160-165. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Інструменти маркетингу в антикризовому управлінні
за авторством: Пілецька, С.Т., та інші
Опубліковано: (2020) -
Формування та планування ланцюгів ресурсного забезпечення на регіональних товарних ринках на основі SCOR-моделі
за авторством: Уманець, Т.В., та інші
Опубліковано: (2020) -
Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами
за авторством: Бєлікова, О.Ю., та інші
Опубліковано: (2020) -
Стратегія розвитку екологічно спрямованих транспортно-логістичних кластерів блакитного океану
за авторством: Гриценко, С.І.
Опубліковано: (2019) -
Роль нейромаркетингу та соціальних мереж у сфері охорони здоров'я
за авторством: Жмай, О.В., та інші
Опубліковано: (2024)