Межі (без)компромісності: Олесь Гончар у рецепції Івана Кошелівця
У статті простежено рецепцію романістики О. Гончара на сторінках журналу “Сучасність” у 1960 – 1990 рр. Дослідниця вибудовує свою статтю на різножанрових публікаціях І. Кошелівця, підкріплюючи спостереження міркуваннями відомих літературознавців щодо специфіки інтерпретації тексту. Сповідуючи пре...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2019
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170767 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Межі (без)компромісності: Олесь Гончар у рецепції Івана Кошелівця / Л.Б. Тарнашинська // Слово і Час. — 2019. — № 2. — С. 26-40. — Бібліогр.: 21 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті простежено рецепцію романістики О. Гончара на сторінках журналу “Сучасність” у
1960 – 1990 рр. Дослідниця вибудовує свою статтю на різножанрових публікаціях І. Кошелівця,
підкріплюючи спостереження міркуваннями відомих літературознавців щодо специфіки
інтерпретації тексту. Сповідуючи презумпцію факту та художньо-естетичні критерії поцінування
художнього тексту, критик із Заходу висновував свої сентенції на історичному тлі та в широкому
європейському літературному контексті. Обстоюючи свою антикультівську позицію щодо
О. Гончара, він оцінював твори класика української радянської літератури виключно з позиції
художньої правди. Ця контроверсійна тема в опозиційному літературно-критичному дискурсі
І. Кошелівця тривалий час сприймалася своєрідним викликом, підривом “основ” національної
культури, однак без її детального розгляду історія української літератури буде неповною. |
---|