Кінематографічна колористика пленеру в малій прозі Володимира Дрозда 1960-х років
У статті проаналізовано стильову манеру ранньої прози В. Дрозда з погляду кінематографічної естетики кольору й можливостей екранного моделювання пленеру як найбільш вільного просторового середовища для візуальної репрезентації образної думки. У порівняльному аспекті запропоновано й розглянуто ана...
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | Брайко, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2020
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/171431 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Кінематографічна колористика пленеру в малій прозі Володимира Дрозда 1960-х років / О. Брайко // Слово і Час. — 2020. — № 3. — С. 28-47. — Бібліогр.: 27 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда
за авторством: Брайко, О.
Опубліковано: (2016) -
Кінематографічний потенціал літературного тексту: моделювання простору у творчості В. Дрозда
за авторством: Брайко, О.
Опубліковано: (2015) -
Літературна рецепція культурної моди: “Оповідання про Сергія Петровича” Леоніда Андреєва і “Дрібниця” Володимира Винниченка
за авторством: Брайко, О.
Опубліковано: (2009) -
Формальний експеримент у творчості українських футуристів і білоруських поетів 1920-х - початку 30-х років
за авторством: Жибуль, В.
Опубліковано: (2004) -
Українське порівняльне літературознавство 1920-х років: між реліктами позитивістських уявлень і типологією
за авторством: Грицик, Л.
Опубліковано: (2013)