Національна цифрова платформа стратегування: користувачі, блоки, архітектура
Окремі елементи процесу стратегічного управління використовуються в Україні досить тривалий час, але його ефективність в цілому залишається низькою. Це відбувається на тлі поглиблення процесів цифровізації, але можливості цифрових технологій не використовуються в повному обсязі для удосконалення про...
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2020
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/171649 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Національна цифрова платформа стратегування: користувачі, блоки, архітектура / О.С. Вишневський // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 2 (60). — С. 216-224. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Окремі елементи процесу стратегічного управління використовуються в Україні досить тривалий час, але його ефективність в цілому залишається низькою. Це відбувається на тлі поглиблення процесів цифровізації, але можливості цифрових технологій не використовуються в повному обсязі для удосконалення процесу стратегічного управління. Тому метою статті є обґрунтування цифровізації процесу стратегічного управління в Україні через створення національної цифрової платформи стратегування (далі НЦПС).
До основних блоків НЦПС належать: (1) розробка стратегічних документів (далі СД); (2) виконання СД; (3) моніторинг виконання СД (та їх актуалізація за необхідності).
Користувачами НЦПС виступають: органи державної влади, органи місцевого самоврядування, громадські організації, громадяни, бізнес, експертна спільнота.
НЦПС забезпечує: (1) дотримання термінів розробки СД; (2) відбір представників експертної спільноти; (3) врахування позиції відповідних груп населення; (4) узгодження СД між собою; (5) узгодження СД та бюджетів; (6) моніторинг виконання СД; (7) актуалізацію СД,
Втілення всіх етапів дозволить підвищити культуру стратегування, створити проактивне суспільство, яке здатне рухатися у певному напрямі, підтримуючи високі темпи соціально-економічного розвитку. |
---|