Формування медіакомпетентності викладача засобами аудіовізуальних технологій

У статті розглядається розроблення та впровадження спецкурсу “Формування медіакомпетентності викладача засобами аудіовізуальних технологій” для студентів філологічних спеціальностей. Аналізуються різні підходи до визначання поняття медіаосвіти як підгрунття до формування медіакомпетентності. Дослідж...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Волошина, А.К., Волошина, К.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2010
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/17251
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Формування медіакомпетентності викладача засобами аудіовізуальних технологій / А.К. Волошина, К.О. Волошина // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2010. — Вип. XXIII, ч. 1. — С. 510-517. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті розглядається розроблення та впровадження спецкурсу “Формування медіакомпетентності викладача засобами аудіовізуальних технологій” для студентів філологічних спеціальностей. Аналізуються різні підходи до визначання поняття медіаосвіти як підгрунття до формування медіакомпетентності. Досліджуються моделі медіаосвіти та моделі формування медіа компетентності. Розглядаються покажчики медіакомпетентності особистості та професійної медіа компетентності викладача як передумова освітніх цілей спецкурсу. Визначаються знання та вміння, які повинен опанувати студент при вивченні спецкурсу.