Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії

У статті було розглянуто стратегічні напрямки розвитку підприємницьких стратегій відповідно до концепції життєвого циклу товару. Розглянуто підходи науковців до формування етапів життєвого циклу товарів підприємства. На підставі аналізу наукових досліджень узагальнено основні характеристики маркети...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автори: Бєлікова, О.Ю., Бурцева, О.Є., Хороших, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2020
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173850
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії / О.Ю. Бєлікова, О.Є. Бурцева, В.В. Хороших // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 3 (61). — С. 131-138. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-173850
record_format dspace
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг і логістика
Маркетинг і логістика
spellingShingle Маркетинг і логістика
Маркетинг і логістика
Бєлікова, О.Ю.
Бурцева, О.Є.
Хороших, В.В.
Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії
Економічний вісник Донбасу
description У статті було розглянуто стратегічні напрямки розвитку підприємницьких стратегій відповідно до концепції життєвого циклу товару. Розглянуто підходи науковців до формування етапів життєвого циклу товарів підприємства. На підставі аналізу наукових досліджень узагальнено основні характеристики маркетингу в залежності від стадії життєвого циклу товару. З'ясовано, що на різних етапах життєвого циклу товару підприємство приймає певні управлінські рішення щодо основних напрямів його діяльності. Узагальнено напрямки діяльності підприємства відповідно до стадій життєвого циклу товару за такими критеріями як ключова стратегія, система управління, технічний розвиток, виробництво, персонал, економіка та фінанси, маркетинг. Досліджено та узагальнено стратегічну політику підприємства відповідно до життєвого циклу товару. Доведено, що визначальним при розробці стратегії підприємства є інноваційна спрямованість його діяльності, яка характеризується інноваційним, виробничо-збутовим, ринковим потенціалами. У статті проведено АВС-аналіз діяльності промислового підприємства та зроблено висновки стосовно використання товарних ресурсів підприємства. На підставі проведеного аналізу та виходячи зі ступеня готовності підприємства вести інноваційну діяльність на різних етапах ЖЦТ зроблено висновки про варіанти стратегічної поведінки підприємства.
format Article
author Бєлікова, О.Ю.
Бурцева, О.Є.
Хороших, В.В.
author_facet Бєлікова, О.Ю.
Бурцева, О.Є.
Хороших, В.В.
author_sort Бєлікова, О.Ю.
title Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії
title_short Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії
title_full Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії
title_fullStr Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії
title_full_unstemmed Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії
title_sort вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2020
topic_facet Маркетинг і логістика
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173850
citation_txt Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії / О.Ю. Бєлікова, О.Є. Бурцева, В.В. Хороших // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 3 (61). — С. 131-138. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT bêlíkovaoû vplivžittêvogociklutovarupromislovogopídpriêmstvanaformuvannâjogoínnovacíjnoístrategíí
AT burcevaoê vplivžittêvogociklutovarupromislovogopídpriêmstvanaformuvannâjogoínnovacíjnoístrategíí
AT horošihvv vplivžittêvogociklutovarupromislovogopídpriêmstvanaformuvannâjogoínnovacíjnoístrategíí
first_indexed 2023-10-18T22:35:03Z
last_indexed 2023-10-18T22:35:03Z
_version_ 1796155898771537920
spelling irk-123456789-1738502020-12-24T01:26:43Z Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії Бєлікова, О.Ю. Бурцева, О.Є. Хороших, В.В. Маркетинг і логістика У статті було розглянуто стратегічні напрямки розвитку підприємницьких стратегій відповідно до концепції життєвого циклу товару. Розглянуто підходи науковців до формування етапів життєвого циклу товарів підприємства. На підставі аналізу наукових досліджень узагальнено основні характеристики маркетингу в залежності від стадії життєвого циклу товару. З'ясовано, що на різних етапах життєвого циклу товару підприємство приймає певні управлінські рішення щодо основних напрямів його діяльності. Узагальнено напрямки діяльності підприємства відповідно до стадій життєвого циклу товару за такими критеріями як ключова стратегія, система управління, технічний розвиток, виробництво, персонал, економіка та фінанси, маркетинг. Досліджено та узагальнено стратегічну політику підприємства відповідно до життєвого циклу товару. Доведено, що визначальним при розробці стратегії підприємства є інноваційна спрямованість його діяльності, яка характеризується інноваційним, виробничо-збутовим, ринковим потенціалами. У статті проведено АВС-аналіз діяльності промислового підприємства та зроблено висновки стосовно використання товарних ресурсів підприємства. На підставі проведеного аналізу та виходячи зі ступеня готовності підприємства вести інноваційну діяльність на різних етапах ЖЦТ зроблено висновки про варіанти стратегічної поведінки підприємства. В статье были рассмотрены стратегические направления развития предпринимательских стратегий в соответствии с концепцией жизненного цикла товара. Рассмотрены подходы ученых до формирования этапов жизненного цикла товаров предприятия. На основании анализа научных исследований обобщены основные характеристики маркетинга в зависимости от стадии жизненного цикла товара. Выяснено, что на разных этапах жизненного цикла товара предприятие принимает определенные управленческие решения относительно основных направлений его деятельности. Обобщены направления деятельности предприятия в соответствии со стадиями жизненного цикла товара по таким критериям как ключевая стратегия, система управления, техническое развитие, производство, персонал, экономика и финансы, маркетинг. Исследована и обобщена стратегическая политика предприятия в соответствии с жизненным циклом товара. Доказано, что определяющей при разработке стратегии предприятия является инновационная направленность его деятельности, которая характеризуется инновационным, производственно-сбытовым, рыночным потенциалами. В статье проведен АВС-анализ деятельности промышленного предприятия и сделаны выводы относительно использования товарных ресурсов предприятия. На основании проведенного анализа и исходя из степени готовности предприятия вести инновационную деятельность на разных этапах ЖЦТ сделаны выводы о вариантах стратегического поведения предприятия. The article deals with strategic directions of entrepreneurial strategies development in accordance with the product life cycle concept. The approaches of scientists before the formation of stages of the enterprise goods life cycle are considered. On the basis of the analysis of scientific researches the basic characteristics of marketing depending on a stage of life cycle of the goods are generalized. It is found out that at different stages of the life cycle of goods the enterprise makes managerial decisions concerning the main directions of its activity. The directions of the enterprise activity are generalized in accordance with the stages of the product life cycle on such criteria as key strategy, management system, technical development, production, personnel, economics and finance, marketing. The strategic policy of the enterprise in accordance with the product life cycle is studied and generalized. It has been proved that the innovative orientation of the company's activity, which is characterized by innovation, production and marketing potential, is decisive in the development of the company's strategy. The article contains an ABC analysis of the industrial enterprise's activity and draws conclusions about the use of the enterprise's commodity resources. Based on this analysis and the degree to which the enterprise is ready to innovate at different stages of the TLI, conclusions were drawn on the strategic behavior options of the enterprise. 2020 Article Вплив життєвого циклу товару промислового підприємства на формування його інноваційної стратегії / О.Ю. Бєлікова, О.Є. Бурцева, В.В. Хороших // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 3 (61). — С. 131-138. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1817-3772 DOI: 10.12958/1817-3772-2020-3(61)-131-138 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173850 339.138:658.62:330,341.1 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України