Управління ланцюгами поставок: шляхи вдосконалення

Унаслідок глобалізації ланцюг поставок сьогодні включає не одну, не дві, а іноді й не три країни. Тому основна функція менеджерів з управління ланцюгом поставок – постійно зменшувати час проходження товару по ланцюгу й скорочувати кількість ланок у ланцюзі, щоб зробити його менш витратним і більш еф...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автор: Бойченко, М.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2020
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173853
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Управління ланцюгами поставок: шляхи вдосконалення / М.В. Бойченко // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 3 (61). — С. 154-159. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Унаслідок глобалізації ланцюг поставок сьогодні включає не одну, не дві, а іноді й не три країни. Тому основна функція менеджерів з управління ланцюгом поставок – постійно зменшувати час проходження товару по ланцюгу й скорочувати кількість ланок у ланцюзі, щоб зробити його менш витратним і більш ефективним. У статті визначено базові складові концепції управління ланцюгом поставок, а саму концепцію управління ним можна розглядати як планування, управління та його розвиток на всіх рівнях створення матеріальних цінностей та благ: від поставки сировини, матеріалів до сервісного обслуговування кінцевого споживача. Управління ланцюгом поставок має бути спрямовано на руйнування всіх бар’єрів, що зустрічаються на шляху потоків у різних його учасників. Обґрунтовано, що SCM-концепція в системі управління ланцюгами поставок допомагає регулювати роботу існуючих технологічних ліній, створювати оптимальні плани про те, що і в якій послідовності слід перевозити з урахуванням обмежень у потужностях, наявності сировини і матеріалів. В даний час основна частка вантажоперевезень всередині держави проводиться вантажним автомобільним транспортом. Автомобільний транспорт є найважливішим чинником ефективного розвитку економіки. На відміну від інших видів транспорту автотранспорт у все зростаючих обсягах перевозить міжнародні вантажі. Проте цей процес відбувається в умовах суттєвого відставання споживчих та екологічних показників вітчизняних автотранспортних засобів і моторних палив, що використовуються, від досягнутого світового рівня. Транспортні компанії, що діють у складі ланцюгів поставок, стали все ширше надавати послуги, що виходять за межі традиційного перевезення, одночасно робота в ланцюгах поставок потребує від них вищого рівня ринкової консолідації, інтеграції та співпраці між різними учасниками, визначає нові вимоги до транспортного забезпечення логістики. Визначено основні методи управління ланцюгом поставок, проаналізовано вплив найсучасніших технологій на логістику та управління ланцюгом поставок: 3D-друку, радіочастотної ідентифікації, використання дронів, автомобілів без водія та доповненої реальності. Сучасні технології надають малим і середнім підприємствам можливість скористатися інноваційними інструментами для забезпечення наскрізного відстеження, візуалізації та обробки вантажів, тому питання ефективного управління ланцюгами поставок потребує впровадження новітніх технологій, використання сучасних засобів та якісних матеріальних ресурсів.