Експериментальне дослідження автофретування

Експериментально досліджується автофретування дисків, виготовлених з алюмінієвого сплаву Д16. Результати експериментального моделювання порівнюються з чисельними розрахунками. На основі проведених випробувань на циклічний розтяг–стиск плоских зразків розроблено математичну модель пластичності. У мод...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автори: Львов, Г.І., Окороков, В.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем міцності ім. Г.С. Писаренко НАН України 2018
Назва видання:Проблемы прочности
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173879
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Експериментальне дослідження автофретування / Г.І. Львов, В.О. Окороков // Проблемы прочности. — 2018. — № 2. — С. 45-57. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-173879
record_format dspace
spelling irk-123456789-1738792020-12-24T01:26:49Z Експериментальне дослідження автофретування Львов, Г.І. Окороков, В.О. Научно-технический раздел Експериментально досліджується автофретування дисків, виготовлених з алюмінієвого сплаву Д16. Результати експериментального моделювання порівнюються з чисельними розрахунками. На основі проведених випробувань на циклічний розтяг–стиск плоских зразків розроблено математичну модель пластичності. У модель нелінійного кінематичного зміцнення введено додаткові функції попередньо накопиченої пластичної деформації. Для опису зменшення модуля пружності під час пружно-пластичного деформування введено параметр пошкоджуваності згідно з концепцією ефективних напружень. Експериментально отриманий розподіл залишкових колових і радіальних деформацій показав хороший збіг із чисельними результатами. Экспериментально исследуется автофретирование дисков, изготовленных из алюминиевого сплава Д16. Результаты экспериментального моделирования сравниваются с численными расчетами. На основе проведенных испытаний на циклическое растяжение сжатие плоских образцов разработана математическая модель пластичности. В модель нелинейного кинематического упрочнения введены дополнительные функции предварительно накопленной пластической деформации. Для описания уменьшения модуля упругости при упругопластическом деформировании введен параметр повреждаемости согласно с концепцией эффективных напряжений. Экспериментально полученное распределение остаточных окружных и радиальных деформаций показало хорошее совпадение с численными результатами. The autofrettage of alloy D16 disks is investigated experimentally. The results of the experimental modeling are compared with the numerical calculations. A mathematical model of plasticity is developed based on the performed cyclic tension–compression tests of flat specimens. Additional functions of the previously accumulated plastic strain are incorporated into a nonlinear kinematic hardening model. The damage parameter is included according to the effective stress concept to describe a decrease in the elastic modulus during elasto-plastic deformation. Experimentally obtained distribution of residual circumferential and radial strains has shown a good agreement with the numerical results. 2018 Article Експериментальне дослідження автофретування / Г.І. Львов, В.О. Окороков // Проблемы прочности. — 2018. — № 2. — С. 45-57. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 0556-171X http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173879 621.7 uk Проблемы прочности Інститут проблем міцності ім. Г.С. Писаренко НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Научно-технический раздел
Научно-технический раздел
spellingShingle Научно-технический раздел
Научно-технический раздел
Львов, Г.І.
Окороков, В.О.
Експериментальне дослідження автофретування
Проблемы прочности
description Експериментально досліджується автофретування дисків, виготовлених з алюмінієвого сплаву Д16. Результати експериментального моделювання порівнюються з чисельними розрахунками. На основі проведених випробувань на циклічний розтяг–стиск плоских зразків розроблено математичну модель пластичності. У модель нелінійного кінематичного зміцнення введено додаткові функції попередньо накопиченої пластичної деформації. Для опису зменшення модуля пружності під час пружно-пластичного деформування введено параметр пошкоджуваності згідно з концепцією ефективних напружень. Експериментально отриманий розподіл залишкових колових і радіальних деформацій показав хороший збіг із чисельними результатами.
format Article
author Львов, Г.І.
Окороков, В.О.
author_facet Львов, Г.І.
Окороков, В.О.
author_sort Львов, Г.І.
title Експериментальне дослідження автофретування
title_short Експериментальне дослідження автофретування
title_full Експериментальне дослідження автофретування
title_fullStr Експериментальне дослідження автофретування
title_full_unstemmed Експериментальне дослідження автофретування
title_sort експериментальне дослідження автофретування
publisher Інститут проблем міцності ім. Г.С. Писаренко НАН України
publishDate 2018
topic_facet Научно-технический раздел
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173879
citation_txt Експериментальне дослідження автофретування / Г.І. Львов, В.О. Окороков // Проблемы прочности. — 2018. — № 2. — С. 45-57. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
series Проблемы прочности
work_keys_str_mv AT lʹvovgí eksperimentalʹnedoslídžennâavtofretuvannâ
AT okorokovvo eksperimentalʹnedoslídžennâavtofretuvannâ
first_indexed 2023-10-18T22:35:07Z
last_indexed 2023-10-18T22:35:07Z
_version_ 1796155901895245824