Innovations or Illusions? A Review of Sloganization in Language Edu cation Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Aca demic Marketization

A Review of Sloganization in Language Education Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Academic Marketization (Edited by: Barbara Schmenk, Stephan Breidbach, and Lutz Kuster). — Multilingual Matters, 2018. — 184 pages.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автори: Ilchenko, O., Bedrych, Y.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2019
Назва видання:Наука та інновації
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173969
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Innovations or Illusions? A Review of Sloganization in Language Edu cation Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Aca demic Marketization / O. Ilchenko, Y. Bedrych // Наука та інновації. — 2019. — Т. 15, № 2. — С. 115-116. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси