Innovations or Illusions? A Review of Sloganization in Language Edu cation Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Aca demic Marketization
A Review of Sloganization in Language Education Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Academic Marketization (Edited by: Barbara Schmenk, Stephan Breidbach, and Lutz Kuster). — Multilingual Matters, 2018. — 184 pages.
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2019
|
Назва видання: | Наука та інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/173969 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Innovations or Illusions? A Review of Sloganization in Language Edu cation Discourse: Conceptual Thinking in the Age of Aca demic Marketization / O. Ilchenko, Y. Bedrych // Наука та інновації. — 2019. — Т. 15, № 2. — С. 115-116. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!