Танцівниця як „метафора контрасту” в „Оргії” Лесі Українки
Розкривається символічно-міфологічний горизонт драматичної поеми Лесі Українки „Оргія”. Підкреслюється, що на основі античної теми поетеса показала трагедію української нації в умовах національної неволі, яку вона вписала в складний колоніальний дискурс українського модернізму. Постать танцівниці Те...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Матусяк, А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/17771 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Танцівниця як „метафора контрасту” в „Оргії” Лесі Українки / А. Матусяк // Леся Українка і сучасність: Зб. наук. пр. — Луцьк: РВВ «Вежа» Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2007. — Т. 4, кн. 1. — С. 161-181. — Бібліогр.: 33 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Музика як модус поетичної еволюції Лесі Українки
за авторством: Наєнко, М.
Опубліковано: (2007) -
Tragikos як естетична якість драматургії Лесі Українки
за авторством: Поліщук, Я.
Опубліковано: (2007) -
Кримський епістолярій Лесі Українки
за авторством: Ліцкевич, Н.
Опубліковано: (2007) -
Логічні конструкції у драмах Лесі Українки
за авторством: Кратко, М.
Опубліковано: (2007) -
Жанрова своєрідність кримської лірики Лесі Українки
за авторством: Вишняк, М.
Опубліковано: (2007)