Специфіка концептуалізації образу „нової жінки” у драматургії Лесі Українки і Бернарда Шоу
Проводиться порівняльний аналіз аспектів концептуалізації образу жінки модерної доби у драматичних творах Б. Шоу та Лесі Українки. Окреслюються основні засади і напрямки художнього переосмислення традиційних стереотипів жіночої психології та поведінки, вивчається вплив чинників літературного і позал...
Збережено в:
Видавець: | Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
---|---|
Дата: | 2007 |
Автор: | Волосюк, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/17796 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Специфіка концептуалізації образу „нової жінки” у драматургії Лесі Українки і Бернарда Шоу / О. Волосюк // Леся Українка і сучасність: Зб. наук. пр. — Луцьк: РВВ «Вежа» Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2007. — Т. 4, кн. 1. — С. 478-490. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Рецепція античного образу музи у творах Лесі Українки й Наталени Королевої в контексті Модерної доби: типологічний аспект
за авторством: Буслаєва, К.
Опубліковано: (2007) -
Польська література в рецепції Лесі Українки
за авторством: Хмелюк, М.
Опубліковано: (2007) -
Архітектурний код художньої культурософії Лесі Українки
за авторством: Кочерга, С.
Опубліковано: (2007) -
Тема європейського cередньовіччя у творчості Лесі Українки
за авторством: Кучеренко, О.
Опубліковано: (2007) -
Образ „іншої країни” як новоромантична утопія в східнослов’янській драматургії модерну (Леся Українка, І. Анненський, М. Гумільов)
за авторством: Свербілова, Т.
Опубліковано: (2007)