Особливості формування німецької дитячої літератури епохи Просвітництва
У статті проаналізовано особливості формування німецької дитячої літератури епохи Просвітництва, розглянуто чинники, які вплинули на розвиток літератури для дітей цього періоду. Наголошено, що література для дітей у сьогоднішньому розумінні з’явилася у Німеччині у ХVIII столітті, вона характериз...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Назва видання: | Філологічний дискурс |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178538 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості формування німецької дитячої літератури епохи Просвітництва / С. Бартіш // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2016. — Вип. 3. — С. 9-16. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті проаналізовано особливості формування німецької
дитячої літератури епохи Просвітництва, розглянуто чинники, які
вплинули на розвиток літератури для дітей цього періоду.
Наголошено, що література для дітей у сьогоднішньому розумінні
з’явилася у Німеччині у ХVIII столітті, вона характеризувалася
різноманітністю жанрів і складалася не лише з релігійних та
морально-повчальних, а й літературно-розважальних творів. |
---|