Художні особливості діаспорної п'єси для дітей в аспекті рецептивної естетики (за творами Марії Дейко, Романа Завадовича)
У статті вперше проаналізовано п'єси для дітей українських еміграційних письменників М. Дейко, Р. Завадовича. З'ясовано стилістичні, тематичні особливості драматичних творів означених авторів. Доведено, що драматурги творчо працювали вільно, за покликом серця і душі. Тематично драматич...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Назва видання: | Філологічний дискурс |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178546 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Художні особливості діаспорної п'єси для дітей в аспекті рецептивної естетики (за творами Марії Дейко, Романа Завадовича) / В. Мацько // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2016. — Вип. 3. — С. 71-83. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті вперше проаналізовано п'єси для дітей українських
еміграційних письменників М. Дейко, Р. Завадовича. З'ясовано
стилістичні, тематичні особливості драматичних творів означених
авторів. Доведено, що драматурги творчо працювали вільно, за
покликом серця і душі. Тематично драматичні твори для дітей були
різноаспектні: казкові, фантастичні, історичні, реалістичні,
біографічні (з життя Т. Шевченка), героїко-романтичні. Авторське
та читацьке сприйняття драматичного твору «несе» у собі
психологічну та естетичну природу, водночас різниться гносеологічною послідовністю, оскільки результат художнього
пізнання світу автором не співпадає з переживанням авторського знання читачем. Відтак проблему сприйняття п'єси для дітей,
авторами яких є М. Дейко, Р. Завадович, також розглянуто з позицій різнофункціональних. |
---|