2025-02-23T17:10:53-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-178601%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T17:10:53-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-178601%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T17:10:53-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T17:10:53-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Відтворення моделюючого принципу інтермедіальності у структурі художнього образу роману Г. Гессе "Степовий вовк"
У статті розглянуто німецький інтелектуальний роман, зокрема філософська концепція світосприйняття Г. Гессе представлена у творі «Степовий вовк», який є яскравим прикладом взаємодії музики та слова. Зосереджено увагу на зміні літературно-художнього коду, а саме тенденції до синтетичної художньої...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Series: | Філологічний дискурс |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178601 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | У статті розглянуто німецький інтелектуальний роман,
зокрема філософська концепція світосприйняття Г. Гессе
представлена у творі «Степовий вовк», який є яскравим прикладом
взаємодії музики та слова. Зосереджено увагу на зміні літературно-художнього коду, а саме
тенденції до синтетичної художньої мови у романі. Авторка
розкриває модулюючі форми мовленнєвої організації літературного
тексту за принципом інтермедіальності як найбільш відповідного
процесу мислення. На конкретних прикладах продемонстровано співвідношення на
протиставленні двох музичних просторів, які зображують опозицію
«біль/сміх». Розглянуто ідею контрапункту як діалогу голосів на
літературний твір, який постає поліфонічним поєднанням особистісних голосів, але також тем, мотивів, почуттів.
Дослідницею аргументовано, що музика опосередкована не тільки у вигляді безпосередньої присутності на сторінках твору імен
композиторів і назв їх творів, вона стає головною організуючою силою
тексту. Так, характер героя й довколишній світ набувають поліфонічного звучання – нерозривної єдності протилежних музичних
тем. Встановлено, що інтермедіальність схована у поетиці гессівського
роману, у самій структурі художнього образу, у принципі художньої організації твору як сюжетно-композиційної єдності. |
---|