"Музей покинутих секретів" Оксани Забужко: жанрова своєрідність та авторська номінація
У статті розглянуто варіанти жанрового визначення та авторська номінація твору Оксани Забужко «Музей покинутих секретів». Виконано аналіз жанрової своєрідності твору з точки зору традиційного літературознавства, зокрема виділено риси епосу, саги, роману, розглянуто риси жанрових різновидів (істор...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Назва видання: | Філологічний дискурс |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178610 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | "Музей покинутих секретів" Оксани Забужко: жанрова своєрідність та авторська номінація / Н. Шевченко // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2016. — Вип. 4. — С. 191-203. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розглянуто варіанти жанрового визначення та авторська номінація твору Оксани Забужко «Музей покинутих
секретів». Виконано аналіз жанрової своєрідності твору з точки зору
традиційного літературознавства, зокрема виділено риси епосу, саги,
роману, розглянуто риси жанрових різновидів (історичний роман, детективний роман, символічний роман), які притаманні твору
Оксани Забужко. Проаналізовано твір з погляду когнітивного підходу
до теорії жанру та виділено риси роману-метафори, оніричного
тексту (тексту сновидінь), мініппеї та східноєвропейського постколоніального роману. Звернуто увагу на те, які риси,
притаманні прозі початку ХХІ ст., наявні у творі, зокрема з’ясовано
наявність стирання меж між фіктивною та документальною
розповіддю, взаємодію літератури з іншими видами мистецтва, зокрема з кінематографом, відкритість та незакінченість. |
---|