Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка
Статтю присвячено дослідженню мемуарно-автобіографічного дискурсу Миколи Руденка. На прикладі твору «Найбільше диво – життя» розкривається своєрідність спогадового мислення митця. Докладно аналізується структура твору, особливості внутрішньої організації текстової канви. Закцентовано увагу на пс...
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2017
|
Назва видання: | Філологічний дискурс |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178631 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка / Т. Черкашина // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2017. — Вип. 5. — С. 177-185. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Статтю присвячено дослідженню мемуарно-автобіографічного
дискурсу Миколи Руденка. На прикладі твору «Найбільше диво –
життя» розкривається своєрідність спогадового мислення митця.
Докладно аналізується структура твору, особливості внутрішньої
організації текстової канви. Закцентовано увагу на психологічному
автопортретові письменника, оприявленому на сторінках твору, на
трансформації внутрішнього Я спогадовця. Простежено поступове
розширення особистого простору письменника, що призвело до зміни
світоглядних уявлень Миколи Руденка. Окремої дослідницької уваги
надано вивченню філософемно-екзистенційного дискурсу твору
«Найбільше диво – життя», зокрема проаналізовано відтворення
мотивів усепрощення недругів і ворогів, фатуму, Божого провидіння. |
---|