Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка
Статтю присвячено дослідженню мемуарно-автобіографічного дискурсу Миколи Руденка. На прикладі твору «Найбільше диво – життя» розкривається своєрідність спогадового мислення митця. Докладно аналізується структура твору, особливості внутрішньої організації текстової канви. Закцентовано увагу на пс...
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2017
|
Назва видання: | Філологічний дискурс |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178631 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка / Т. Черкашина // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2017. — Вип. 5. — С. 177-185. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-178631 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1786312021-03-01T01:26:13Z Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка Черкашина, Т. Літературознавство Статтю присвячено дослідженню мемуарно-автобіографічного дискурсу Миколи Руденка. На прикладі твору «Найбільше диво – життя» розкривається своєрідність спогадового мислення митця. Докладно аналізується структура твору, особливості внутрішньої організації текстової канви. Закцентовано увагу на психологічному автопортретові письменника, оприявленому на сторінках твору, на трансформації внутрішнього Я спогадовця. Простежено поступове розширення особистого простору письменника, що призвело до зміни світоглядних уявлень Миколи Руденка. Окремої дослідницької уваги надано вивченню філософемно-екзистенційного дискурсу твору «Найбільше диво – життя», зокрема проаналізовано відтворення мотивів усепрощення недругів і ворогів, фатуму, Божого провидіння. The article is devoted to the study of memoire-autobiographical discourse by Mykola Rudenko. By the example of the memoire works «The Greatest Miracle is Life» we reveal the particularities of the memoire and autobiographical thinking of the writer. The structure of this work, the features of the internal organization of the text canvas are analyzed too. The attention is focused on the psychological autoportrait of the writer, shown on the pages of the works, on transformation of the inner I of the memoirist. In the article it is traced the gradual extension of the personal space of the writer that led to a change in philosophical views of Mykola Rudenko. The special research attention is given to the study of the philosophical and existential discourse of the memoire works «The Greatest Miracle is Life», in particular, we analyzed the representation of the motive of the forgiveness of the foes and the enemies, the one of destiny and God’s Providence. 2017 Article Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка / Т. Черкашина // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2017. — Вип. 5. — С. 177-185. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 2411-4146 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178631 821.161.2 uk Філологічний дискурс Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Літературознавство Літературознавство |
spellingShingle |
Літературознавство Літературознавство Черкашина, Т. Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка Філологічний дискурс |
description |
Статтю присвячено дослідженню мемуарно-автобіографічного
дискурсу Миколи Руденка. На прикладі твору «Найбільше диво –
життя» розкривається своєрідність спогадового мислення митця.
Докладно аналізується структура твору, особливості внутрішньої
організації текстової канви. Закцентовано увагу на психологічному
автопортретові письменника, оприявленому на сторінках твору, на
трансформації внутрішнього Я спогадовця. Простежено поступове
розширення особистого простору письменника, що призвело до зміни
світоглядних уявлень Миколи Руденка. Окремої дослідницької уваги
надано вивченню філософемно-екзистенційного дискурсу твору
«Найбільше диво – життя», зокрема проаналізовано відтворення
мотивів усепрощення недругів і ворогів, фатуму, Божого провидіння. |
format |
Article |
author |
Черкашина, Т. |
author_facet |
Черкашина, Т. |
author_sort |
Черкашина, Т. |
title |
Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка |
title_short |
Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка |
title_full |
Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка |
title_fullStr |
Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка |
title_full_unstemmed |
Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка |
title_sort |
своєрідність спогадового дискурсу миколи руденка |
publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
publishDate |
2017 |
topic_facet |
Літературознавство |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178631 |
citation_txt |
Своєрідність спогадового дискурсу Миколи Руденка / Т. Черкашина // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2017. — Вип. 5. — С. 177-185. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Філологічний дискурс |
work_keys_str_mv |
AT čerkašinat svoêrídnístʹspogadovogodiskursumikolirudenka |
first_indexed |
2023-10-18T22:46:29Z |
last_indexed |
2023-10-18T22:46:29Z |
_version_ |
1796156399185559552 |