Образ реальних персонажів і образ автора мемуарів як синкретичне явище
У статті доведено, що авторська суб’єктивність організує твір, породжує його художню цілісність і має різні форми. Спрямованість мислення Д.Гуменної, О. Ізарського, Ю. Шевельова, С. Риндика на той чи інший предмет, дію, явище виформовується в думку, яка зафіксована на папері і є результатом інте...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2018
|
Назва видання: | Філологічний дискурс |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178683 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Образ реальних персонажів і образ автора мемуарів як синкретичне явище / Л. Джигун // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2018. — Вип. 7. — С. 57-67. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті доведено, що авторська суб’єктивність організує твір,
породжує його художню цілісність і має різні форми. Спрямованість
мислення Д.Гуменної, О. Ізарського, Ю. Шевельова, С. Риндика на той
чи інший предмет, дію, явище виформовується в думку, яка
зафіксована на папері і є результатом інтенційної комунікації у
формі монологу, я-висловлювань. У такий спосіб особисте ставлення
до предмета зображення, втілено в мовній структурі твору, є
образом автора, його певної світоглядної позиції. Узагальнено
загальнотеоретичні проблеми поетики автобіографізму мемуарного
жанру, зокрема щоденника, мета якого має перспективу
оприлюднення, а відтак втрачає такі ознаки, як таємничість, приватність, інтимність. |
---|