Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів

У статті аналізуються процеси модернізації сучасної іншомовної освіті в Україні, дається стисла характеристика основних принципів оволодіння іноземною мовою та інноваційних методів навчання іноземних мов, зазначаються певні проблеми у системі вітчизняної іншомовної парадигми....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автор: Мельник, Р.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2018
Назва видання:Філологічний дискурс
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178722
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів / Р. Мельник // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2018. — Вип. 8. — С. 157-165. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-178722
record_format dspace
spelling irk-123456789-1787222021-03-05T01:25:59Z Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів Мельник, Р. Мовознавство У статті аналізуються процеси модернізації сучасної іншомовної освіті в Україні, дається стисла характеристика основних принципів оволодіння іноземною мовою та інноваційних методів навчання іноземних мов, зазначаються певні проблеми у системі вітчизняної іншомовної парадигми. The article describes the main goal of foreign language education, which implies not only mastering situational, thematic and partner-oriented communicative competences, but also the ability of intercultural communication. The processes of modernization of contemporary foreign education in Ukraine that involves the use of personality-oriented, activity, interdisciplinary and intercultural approaches being successfully used in the system of foreign language education in Central European countries are analyzed. The main principles of the joint innovative project of the Ministry of Education and Science of Ukraine and the British Council, «A New Generation School Teacher», piloted on the basis of more than 10 Ukrainian institutions of higher education, are characterized. The purpose of the project is to test a new model of «cross-cutting» methodological training of future teachers of English. The brief description of innovative methods of teaching foreign languages such as discussion, brainstorming, dramatization, language portfolios, mixed learning, case method, interactive method, etc. is given, and the basic principles of mastering a foreign language like sequence, consistency, reflection, variability, activity and autonomy are considered. It is noted that despite the significant achievements, the condition of domestic foreign intercultural education needs further transformations considering pan- European experience in the field of foreign language education, with the aim of forming and developing communicative skills of the individual, developing integrated curricula and textbooks in a foreign language, intensive development of intercultural communication in educational space. 2018 Article Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів / Р. Мельник // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2018. — Вип. 8. — С. 157-165. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 2411-4146 DOI: 10.31475/fil.dys.2018.08.17 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178722 81’246:37.014-048.35(477) uk Філологічний дискурс Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Мовознавство
Мовознавство
spellingShingle Мовознавство
Мовознавство
Мельник, Р.
Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів
Філологічний дискурс
description У статті аналізуються процеси модернізації сучасної іншомовної освіті в Україні, дається стисла характеристика основних принципів оволодіння іноземною мовою та інноваційних методів навчання іноземних мов, зазначаються певні проблеми у системі вітчизняної іншомовної парадигми.
format Article
author Мельник, Р.
author_facet Мельник, Р.
author_sort Мельник, Р.
title Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів
title_short Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів
title_full Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів
title_fullStr Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів
title_full_unstemmed Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів
title_sort іншомовна освіта в україні: основні тенденції модернізаційних процесів
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
publishDate 2018
topic_facet Мовознавство
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178722
citation_txt Іншомовна освіта в Україні: основні тенденції модернізаційних процесів / Р. Мельник // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2018. — Вип. 8. — С. 157-165. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Філологічний дискурс
work_keys_str_mv AT melʹnikr ínšomovnaosvítavukraíníosnovnítendencíímodernízacíjnihprocesív
first_indexed 2023-10-18T22:46:42Z
last_indexed 2023-10-18T22:46:42Z
_version_ 1796156408853430272