Ключові проблеми опанування культурою мовлення (за епістолярною спадщиною Ганни Черінь)
І в Україні, і в діаспорному середовищі, завдання курсу української мови полягає в тому, щоби виформовувати належну мовну грамотність, культуру мовлення учнів, студентів закладів вищої освіти, уміння змістовно грамотно обмінюватися думками. У статті розкрито на конкретних прикладах мовну комунік...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2019
|
Назва видання: | Філологічний дискурс |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178740 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Ключові проблеми опанування культурою мовлення (за епістолярною спадщиною Ганни Черінь) / В. Крищук // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2019. — Вип. 9. — С. 110-120. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | І в Україні, і в діаспорному середовищі, завдання курсу української
мови полягає в тому, щоби виформовувати належну мовну
грамотність, культуру мовлення учнів, студентів закладів вищої
освіти, уміння змістовно грамотно обмінюватися думками. У
статті розкрито на конкретних прикладах мовну комунікацію, для
цього обрано форму листа, його діти адресують відомому літератору
Ганні Черінь. Письменниця уважно ставиться до епістоли школярів,
кожному відповідає. При цьому береться до уваги й обов’язок учителя-
словесника формувати культуру мовлення учнів і в усній, і в письмовій формах. Головне у пропонованій статті – це піднесення
мовної культури, що є найактуальнішою проблемою в усі часи перед освітою. |
---|