2025-02-23T00:26:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-178740%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:26:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-178740%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:26:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T00:26:14-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Ключові проблеми опанування культурою мовлення (за епістолярною спадщиною Ганни Черінь)
І в Україні, і в діаспорному середовищі, завдання курсу української мови полягає в тому, щоби виформовувати належну мовну грамотність, культуру мовлення учнів, студентів закладів вищої освіти, уміння змістовно грамотно обмінюватися думками. У статті розкрито на конкретних прикладах мовну комунік...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2019
|
Series: | Філологічний дискурс |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178740 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | І в Україні, і в діаспорному середовищі, завдання курсу української
мови полягає в тому, щоби виформовувати належну мовну
грамотність, культуру мовлення учнів, студентів закладів вищої
освіти, уміння змістовно грамотно обмінюватися думками. У
статті розкрито на конкретних прикладах мовну комунікацію, для
цього обрано форму листа, його діти адресують відомому літератору
Ганні Черінь. Письменниця уважно ставиться до епістоли школярів,
кожному відповідає. При цьому береться до уваги й обов’язок учителя-
словесника формувати культуру мовлення учнів і в усній, і в письмовій формах. Головне у пропонованій статті – це піднесення
мовної культури, що є найактуальнішою проблемою в усі часи перед освітою. |
---|