Аналіз та класифікація можливих схем консолідованої доставки LTL вантажів
Сучасні тенденції розвитку логістики дозволяють казати про значну кількість перевезень LTL (англ. Less Truck Load) вантажів, причому динаміка попиту на такі перевезення є позитивною. Таким чином, перевезення дрібнопартіонних вантажів (до 5 т) мають бути теоретично та методично забезпечені з урахуван...
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2020
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178776 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аналіз та класифікація можливих схем консолідованої доставки LTL вантажів / Л.В. Савченко, С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2020. — № 2 (39). — С. 139-144. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Сучасні тенденції розвитку логістики дозволяють казати про значну кількість перевезень LTL (англ. Less Truck Load) вантажів, причому динаміка попиту на такі перевезення є позитивною. Таким чином, перевезення дрібнопартіонних вантажів (до 5 т) мають бути теоретично та методично забезпечені з урахуванням сучасних технологій побудови ефективних ланцюгів постачань.
Одним з методів підвищення ефективності перевезення LTL вантажів є застосування технології консолідації. Основна перевага консолідованих перевезень дрібнопартіонних вантажів пов’язана з «ефектом масштабу», який дозволяє знизити вартість перевезень консолідованої партії вантажу завдяки заміні декількох автотранспортних засобів малої та середньої вантажопідйомності на значно меншу кількість автомобілів особливо великої вантажопідйомності.
Акцентовано увагу на ефективність консолідованих перевезень LTL вантажів з точки зору впливу на навколишнє природне середовище та соціальне життя населення. Так, консолідація дозволяє знизити загальну кількість шкідливих викидів у атмосферу, зменшуючи забруднення повітря, а також зменшити навантаження на логістичну інфраструктуру, у тому числі, знижуючи рівень заторів.
Метою статті є аналіз можливих схем доставки LTL вантажів з приділенням особливої уваги можливості консолідації з оцінкою її переваг та недоліків, а також формулювання класифікаційних ознак та типів схем доставки LTL вантажів.
У статті зроблено аналіз методів прогнозування попиту на перевезення між регіонами (територіальними зонами). Оцінений попит на перевезення LTL вантажів між регіонами України на основі платформ lardi-trans.com та della.ua.
Проаналізовано переваги, обмеження та додаткові витрати, пов’язані з використанням консолідаційних центрів при перевезенні LTL вантажів.
Велика увага приділена основним видам транспортних схем, які можуть бути застосовані для взаємодії вантажовідправників та вантажоодержувачів LTL вантажів. Визначено класифікаційні ознаки можливих схем та типи схем доставки LTL вантажів з консолідацією та без неї. Відповідно, запропоновано комплексну класифікацію схем доставки LTL вантажів. Можливі схеми доставки LTL вантажів проаналізовано за запропонованими класифікаційними ознаками. Викладені у статті схеми доставки LTL вантажів дозволяють проаналізувати існуючі варіанти та обрати найбільш раціональний у певних умовах. |
---|