"И сани єѩ стоѩть въ Плєсъковѣ и до сєго дни": перший приклад "музеєфікації" чи літературна містифікація?

Проаналізовано літописний переказ, згідно з яким у Пскові свого часу зберігалися сани княгині Ольги. На підставі зіставлення списків літописів та історичної традиції автор дійшов висновку, що в протографі йшлося про сани княгині, використані під час описаної в літописі траурної церемонії на могил...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України
Дата:2011
Автор: Диба, Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України 2011
Назва видання:Княжа доба: історія і культура
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178885
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:"И сани єѩ стоѩть въ Плєсъковѣ и до сєго дни": перший приклад "музеєфікації" чи літературна містифікація? / Ю. Диба // Княжа доба: історія і культура. — 2011. — Вип. 5. — С. 9-28. — Бібліогр.: 74 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Проаналізовано літописний переказ, згідно з яким у Пскові свого часу зберігалися сани княгині Ольги. На підставі зіставлення списків літописів та історичної традиції автор дійшов висновку, що в протографі йшлося про сани княгині, використані під час описаної в літописі траурної церемонії на могилі її чоловіка – князя Ігоря в Іскоростені. До Пскова їх віднесла новіша зацікавлена книжність.