"И сани єѩ стоѩть въ Плєсъковѣ и до сєго дни": перший приклад "музеєфікації" чи літературна містифікація?
Проаналізовано літописний переказ, згідно з яким у Пскові свого часу зберігалися сани княгині Ольги. На підставі зіставлення списків літописів та історичної традиції автор дійшов висновку, що в протографі йшлося про сани княгині, використані під час описаної в літописі траурної церемонії на могил...
Збережено в:
Видавець: | Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України |
---|---|
Дата: | 2011 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України
2011
|
Назва видання: | Княжа доба: історія і культура |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178885 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | "И сани єѩ стоѩть въ Плєсъковѣ и до сєго дни": перший приклад "музеєфікації" чи літературна містифікація? / Ю. Диба // Княжа доба: історія і культура. — 2011. — Вип. 5. — С. 9-28. — Бібліогр.: 74 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Проаналізовано літописний переказ, згідно з яким у Пскові свого часу зберігалися сани
княгині Ольги. На підставі зіставлення списків літописів та історичної традиції автор
дійшов висновку, що в протографі йшлося про сани княгині, використані під час описаної в
літописі траурної церемонії на могилі її чоловіка – князя Ігоря в Іскоростені. До Пскова їх
віднесла новіша зацікавлена книжність. |
---|