Новий приклад малярства монументального ранньопалеологівського зразка в іконі Богородиці з церкви архангела Михаїла в Ісаях
Аналізується ікона Богородиці з Емануїлом з церкви архангела Михаїла в Ісаях Турківського р-ну Львівської обл. (Національний музей у Львові ім. [митрополита] Андрея Шептицького. На основі вивчення стилю та іконографії вона визначена прикладом місцевої версії малярства монументального ранньопалео...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України
2012
|
Назва видання: | Княжа доба: історія і культура |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178966 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Новий приклад малярства монументального ранньопалеологівського зразка в іконі Богородиці з церкви архангела Михаїла в Ісаях / В. Александрович // Княжа доба: історія і культура. — 2012. — Вип. 6. — С. 219-259. — Бібліогр.: 112 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Аналізується ікона Богородиці з Емануїлом з церкви архангела Михаїла в Ісаях
Турківського р-ну Львівської обл. (Національний музей у Львові ім. [митрополита]
Андрея Шептицького. На основі вивчення
стилю та іконографії вона визначена прикладом
місцевої версії малярства монументального ранньопалеологівського зразка
кінця XIII – початку XIV ст. Датування
підказує у ній найстаршу оригінальну ікону відповідного стилю в малярстві перемишльської школи і, з огляду на поєднання
аристократичного взірця з підкресленням
графічної стилізації, – ще один доказ глибшого проникнення запозиченої з Візантії
традиції до місцевої мистецької практики. |
---|