2025-02-23T03:57:51-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-179260%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T03:57:51-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-179260%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T03:57:51-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T03:57:51-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
"Вони повірили в мене, а я повірив у них" (особливості наукової школи М.Ковальського)
Аналізується процес виникнення, розвитку та особливості наукової школи історика і джерелознавця М.Ковальського. З’ясовується його роль у цьому процесі, розкривається науково-організаційна лабораторія. Питання інтерпретації школи представлено крізь призму історіографії, де розглянуто основні термінол...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут історії України НАН України
2019
|
Series: | Український історичний журнал |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/179260 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Аналізується процес виникнення, розвитку та особливості наукової школи історика і джерелознавця М.Ковальського. З’ясовується його роль у цьому процесі, розкривається науково-організаційна лабораторія. Питання інтерпретації школи представлено крізь призму історіографії, де розглянуто основні термінологічні особливості щодо її визначення. Висвітлюються шляхи й
механізми формування школи. Найголовнішим із них була підготовка молодих істориків ще зі студентських років на основі написання дипломних робіт, участі у гуртку, а потім – навчання в аспірантурі. Розглядається тематична
спрямованість наукової школи М.Ковальського. Виділяється, зокрема, джерелознавчий напрям, який почав формуватися наприкінці 1960 – на початку 1970-х рр. і був спрямований на дослідження писемних джерел з історії України XVI–XVIIІ ст. Концептуальний підхід до аналізу питання дозволяє зробити
висновок, що починаючи з 1990-х рр. під керівництвом історика починав формуватися ще один напрям – біоісторіографічний. Здійснено спробу виділити методологічний та історіософський рівні школи. |
---|