Internet Marketing as a Modern Enterprise Communication Tool
The article identifies the need for the use of Internet marketing technologies to promote goods and services in a modern domestic enterprise. Based on the analysis, the need to improve the marketing, sales and communication policy of domestic enterprises using the Internet is substantiated. The main...
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | Fomichenko, I., Barkova, S., Dykan, A., Kosik, K., Kozlova, K. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2020
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/179325 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Internet Marketing as a Modern Enterprise Communication Tool / I. Fomichenko, S. Barkova, A. Dykan, K. Kosik, K. Kozlova // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 4 (62). — С. 97-102. — Бібліогр.: 11 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Internet Marketing and Structural Changes e-Commerce in Ukraine
за авторством: Kolodynskyi, S., та інші
Опубліковано: (2022) -
"Lublin Triangle": Prospects for the Formation of a Transport and Logistics Cluster (Aspects of Modern Marketing Management)
за авторством: Chebotarov, Ie.
Опубліковано: (2021) -
Territorial Dimension of Innovative Diffusion in the Socio-Economic Systems: Market Aspect
за авторством: Zablodska, I., та інші
Опубліковано: (2022) -
Management of Logistics Activities of Enterprises in the Context of Industry 4.0
за авторством: Shkrygun, Yu.
Опубліковано: (2021) -
Transformational Processes of Logistics Activities of Corporate Enterprises in Integration with the Digital Economy
за авторством: Hutsaliuk, O., та інші
Опубліковано: (2023)