Оновлення лексикону освітньої сфери
Висвітлено питання активної трансформації лексикону освітньої сфери. Визначено актуалізовані групи лексики досліджуваного дискурсу та найбільш продуктивні шляхи їх поповнення. Відзначено проблеми адаптації чужомовних слів і понять, неусталеність їхнього правопису. Наголошено на інтеграційних зв...
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української мови НАН України
2017
|
Назва видання: | Культура слова |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180051 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Оновлення лексикону освітньої сфери / С. Терещенко // Культура слова. — 2017. — Вип. 86. — С. 167-176. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Висвітлено питання активної трансформації лексикону
освітньої сфери. Визначено актуалізовані групи лексики
досліджуваного дискурсу та найбільш продуктивні шляхи їх
поповнення. Відзначено проблеми адаптації чужомовних слів
і понять, неусталеність їхнього правопису. Наголошено на
інтеграційних зв’язках педагогіки зі сферами культурології,
філософії, комп’ютерних технологій, що виявляються у розширенні
її терміноапарату. |
---|