Медійний жанр "обкладинка": постать, час, оцінка
У колі уваги дослідження журналу «Жінка» постає один із численних медійних жанрів – «обкладинка». Наголошено на тому, що він відбиває часові особливості впровадження лінгвокультурологічних індикаторів цінностей буття. Крім того, виділено типи текстової частини медіажанру «обкладинка», ключовим...
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | Мамич, М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української мови НАН України
2017
|
Назва видання: | Культура слова |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180058 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Медійний жанр "обкладинка": постать, час, оцінка / М. Мамич // Культура слова. — 2017. — Вип. 86. — С. 228-234.. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Мінітексти-жарти в журналі "Жінка" (на матеріалі видання 2011 – 2014 років)
за авторством: Мамич, М.
Опубліковано: (2019) -
Неологізація лексики в час пандемії коронавірусу (на матеріалі інтернет-видань та соціальних мереж)
за авторством: Красавіна, В.
Опубліковано: (2020) -
Відонімні експресиви в мові сучасної української періодики
за авторством: Навальна, М.
Опубліковано: (2015) -
Оцінна парадигма України в мові сучасних періодичних видань
за авторством: Коць, Т.
Опубліковано: (2017) -
Назви осіб у регіональному газетному тексті (на матеріалі тижневика "Репортер")
за авторством: Бурківська, Л., та інші
Опубліковано: (2017)