2025-02-23T11:46:46-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-180306%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T11:46:46-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-180306%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T11:46:46-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T11:46:46-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Обґрунтування схеми автомобільно-конвеєрного транспорту із наскрізним проїздом автосамоскидів при розвантаженні
Мета. Обґрунтування ефективності комбінованої внутрішньокар’єрної автомобільно-конвеєрної транспортної схеми з наскрізним проїздом автосамоскидів при їх розвантаженні з точки зору економічної, технологічної та екологічної умов переходу на нову схему транспорту. Методика. Для обґрунтування ефективно...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут фізики гірничих процесів НАН України
2021
|
Series: | Физико-технические проблемы горного производства |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180306 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Мета. Обґрунтування ефективності комбінованої внутрішньокар’єрної автомобільно-конвеєрної транспортної схеми з наскрізним проїздом автосамоскидів при їх розвантаженні з точки зору економічної, технологічної та екологічної умов переходу на нову схему транспорту.
Методика. Для обґрунтування ефективності запропонованої схеми з наскрізним проїздом автосамоскидів при їх розвантаженні було застосовано системний підхід, що враховує економічну, технологічну та екологічну умови переходу на нову схему транспорту і, сформульовані на їх підґрунті положення щодо впровадження нових схем комбінованого внутрішньокар’єрного транспорту на глибоких кар’єрах.
Результати. Було порівняно чотири схеми комбінованого автомобільно-конвеєрного транспорту: з тупиковим фронтом і тупиковим розвантаженням, з наскрізним фронтом і тупиковим розвантаженням, з тупиковим фронтом і наскрізним проїздом із наскрізним фронтом і наскрізним проїздом автосамоскидів над бункером. Найбільш ефективні за трьома умовами переходу на нову схему транспорту є схеми з наскрізним проїздом автосамоскидів при їх розвантаженні.
Наукова новизна. Окрім відомих чотирьох типів перевантажувальних пристроїв із наскрізним проїздом автосамоскидів: з підйомним мостом, з поперечно-рухомим мостом, з привідними балками та з поворотною платформою, вперше було виділено п’ятий тип перевантажувальних пристроїв – з поворотними мостами, що рухомо закріплені до опорних балок (транспортних колій) з можливістю повороту у вертикальній площині. Така конструкція дозволяє відмовитися від приводу, а повертання розвантажувальних мостів вести за рахунок дії сили ваги гірничої маси.
Практична значимість. Встановлено, що впровадження схем із наскрізним проїздом автосамоскидів дозволяє скоротити об’єм гірничо-капітальних робіт на 2,7-7,5 млн. м3, витрати палива на 150 тис. л (2 літри за кожен транспортний цикл автосамоскидів), зберегти землі від порушення відкритими гірничими роботами розміром 5-13 га в залежності від моделі автосамоскидів, що застосовується для транспортування гірничої масі і глибини спорудження перевантажувального пункту. |
---|