Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу

Визначено передумови формування організаційної культури в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності. Обґрунтовано вплив організаційної культури на діяльність суб’єктів міжнародного бізнесу. Наведено відмінності між організаційною культурою, культурою організації та корпоративною к...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автори: Саченко, М.В., Шкуренко, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2020
Назва видання:Управління економікою: теорія та практика
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180430
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу / М.В. Саченко, О.В. Шкуренко // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2020. — С. 95-111. — Бібліогр.: 30 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-180430
record_format dspace
spelling irk-123456789-1804302021-09-25T01:26:29Z Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу Саченко, М.В. Шкуренко, О.В. Визначено передумови формування організаційної культури в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності. Обґрунтовано вплив організаційної культури на діяльність суб’єктів міжнародного бізнесу. Наведено відмінності між організаційною культурою, культурою організації та корпоративною культурою. Виокремлено підходи до трактування дефініції «організаційна культура», а також найбільш властиві їй риси. Узагальнено важливі особливості організаційної культури як чинника розвитку корпоративної соціальної відповідальності, до яких віднесено загальність, неформальність, стійкість, багаторівневість, багатогранність, багатоаспектність, що дозволить узгоджувати цінності при формуванні певного типу організаційної культури суб’єктів міжнародного бізнесу. Определены предпосылки формирования организационной культуры в контексте развития корпоративной социальной ответственности. Обосновано влияние организационной культуры на деятельность субъектов международного бизнеса. Показаны различия между организационной культурой, культурой организации и корпоративной культурой. Выделены подходы к трактовке дефиниции «организационная культура», а также наиболее свойственные ей черты. Обобщены важные особенности организационной культуры как фактора развития корпоративной социальной ответственности, к которым отнесены всеобщность, неформальность, устойчивость, многоуровневость, многогранность, многоаспектность, что позволит согласовывать ценности при формировании определенного типа организационной культуры субъектов международного бизнеса. The preconditions for the formation of organizational culture in the context of corporate social responsibility development are determined. The influence of organizational culture on the activities of international business subjects is substantiated. The differences between organizational culture, culture of organization and corporate culture are shown. The approaches to the interpretation of the definition of "organizational culture" are characterized, as well as the most characteristic of its features. The important features of organizational culture as a factor in the development of corporate social responsibility are generalized, which include universality, informality, sustainability, multilevel and versatility, multidimensionality, which will allow the values to be coordinated in the formation of a certain type of organizational culture of international business entities. 2020 Article Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу / М.В. Саченко, О.В. Шкуренко // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2020. — С. 95-111. — Бібліогр.: 30 назв. — укр. 2221-1187 DOI: https://doi.org/10.37405/2221-1187.2020.95-111 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180430 uk Управління економікою: теорія та практика Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Визначено передумови формування організаційної культури в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності. Обґрунтовано вплив організаційної культури на діяльність суб’єктів міжнародного бізнесу. Наведено відмінності між організаційною культурою, культурою організації та корпоративною культурою. Виокремлено підходи до трактування дефініції «організаційна культура», а також найбільш властиві їй риси. Узагальнено важливі особливості організаційної культури як чинника розвитку корпоративної соціальної відповідальності, до яких віднесено загальність, неформальність, стійкість, багаторівневість, багатогранність, багатоаспектність, що дозволить узгоджувати цінності при формуванні певного типу організаційної культури суб’єктів міжнародного бізнесу.
format Article
author Саченко, М.В.
Шкуренко, О.В.
spellingShingle Саченко, М.В.
Шкуренко, О.В.
Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу
Управління економікою: теорія та практика
author_facet Саченко, М.В.
Шкуренко, О.В.
author_sort Саченко, М.В.
title Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу
title_short Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу
title_full Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу
title_fullStr Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу
title_full_unstemmed Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу
title_sort організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2020
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180430
citation_txt Організаційна культура в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності суб’єктів міжнародного бізнесу / М.В. Саченко, О.В. Шкуренко // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2020. — С. 95-111. — Бібліогр.: 30 назв. — укр.
series Управління економікою: теорія та практика
work_keys_str_mv AT sačenkomv organízacíjnakulʹturavkontekstírozvitkukorporativnoísocíalʹnoívídpovídalʹnostísubêktívmížnarodnogobíznesu
AT škurenkoov organízacíjnakulʹturavkontekstírozvitkukorporativnoísocíalʹnoívídpovídalʹnostísubêktívmížnarodnogobíznesu
first_indexed 2023-10-18T22:49:55Z
last_indexed 2023-10-18T22:49:55Z
_version_ 1796156552693940224