«Електронний бізнес», «електронна комерція» та «електронна торгівля»: відмінності й особливості
На сучасному етапі формування інформаційного простору актуалізуються проблеми розвитку електронного бізнесу. Метою статті є уточнення суті та змісту понять «електронний бізнес», «електронна комерція», «електронна торгівля», їх складових та формулювання авторського підходу до визначення цих категорій...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2020 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2020
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180444 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | «Електронний бізнес», «електронна комерція» та «електронна торгівля»: відмінності й особливості / Ю.О. Шкригун // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2020. — С. 312-325. — Бібліогр.: 42 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | На сучасному етапі формування інформаційного простору актуалізуються проблеми розвитку електронного бізнесу. Метою статті є уточнення суті та змісту понять «електронний бізнес», «електронна комерція», «електронна торгівля», їх складових та формулювання авторського підходу до визначення цих категорій. Для досягнення поставленої мети використано методи аналізу й синтезу, порівняння, структурно-логічного узагальнення, класифікації.
Встановлено, що більшість науковців ототожнюють електронну комерцію з такими поняттями, як електронний бізнес, інтернет-бізнес, ІТ-бізнес, електронний маркетинг, електронна торгівля, цифровий маркетинг, інтернет-маркетинг, інтернет-торгівля, інтернет-комерція, електронна роздрібна торгівля, віртуальна торгівля, дистанційна торгівля, електронний трейдинг.
Наукові підходи до формулювання терміна «електронна комерція» умовно систематизовано за класифікаційними напрямами як частину електронного бізнесу, вид господарської, економічної, комерційної діяльності та як систему електронної взаємодії економічних суб’єктів.
На основі теоретичного узагальнення існуючих наукових розробок щодо понятійного апарату запропоновано авторське трактування терміна «електронний бізнес», а також електронної комерції та електронної торгівлі як ієрархічних складових електронного бізнесу в контексті використання цифрових технологій та інформаційних систем у відповідь на сучасні реалії світової економіки. |
---|